Załoga Marka Zuckerberga wpadła chyba na pomysł jeszcze wydajniejszego pieniężenia swojego portalu. Według redaktorów portalu Re/code, wkrótce zobaczymy promocyjne materiały Facebooka także w swoich telewizorach, a dokładniej podczas korzystania z aplikacji na nie przeznaczonych.

Pierwsze reklamy zobaczą najprawdopodobniej użytkownicy przystawek takich jak Apple TV czy też Roku. Nie wiadomo na ten moment w jakich formatach będą wyświetlane materiały, jednak w sieci pojawiły się pogłoski, że funkcja ma zostać wprowadzona już w przyszłym tygodniu - najprawdopodobniej nie będzie nam więc dane żyć w niepewności na długo.

Aktualnie z najpopularniejszego portalu społecznościowego świata korzysta aż ponad 1,7 miliarda klientów. Nie trzeba więc być geniuszem, aby domyślić się, że firma czerpie ogromne przychody z materiałów reklamowych i chce wyciągnąć z tej możliwości jak najwięcej. Mamy tylko ogromną nadzieję, że nie odbędzie się to kosztem przyjemności i wygody korzystania z dostępnych usług. :)