Sklep KomputerowySklep komputerowy od 1993

 
KonfiguratorKontaktKoszyk
Logowanie i rejestracja
  • Informacje
    • Informacje o firmie
    • Bank - numer konta
    • Moje zamówienia i rezerwacje
    • Certyfikaty
    • Oferty pracy
    • Paczkomaty InPost
    • Orlen Paczka
    • Zaufane Opinie Ceneo
    • Raty w ProLine
  • Promocje
    • Aktualne Promocje
    • Wyprzedaże
    • Nowości
    • Bestsellery
    • Elektroniczna Dystrybucja
    • Ceny Internetowe
    • Darmowa Wysyłka
    • Produkty w Dostawie
    • Najlepiej oceniane
  • Regulamin
    • Regulamin
    • Jak kupować
    • Sposoby dostawy i koszty
    • Jak odebrać paczkę
    • Dokumenty
    • Kody promocyjne
    • Polityka Prywatności
    • Koszty gospodarowania odpadami
    • Instytucje publiczne
  • Serwis
    • Kalkulator mocy zasilacza
    • Warunki gwarancji
    • Zgłoszenie reklamacyjne
    • Punkty Serwisowe RMA
    • Naprawa Notebooków
    • Gwarancja producenta
    • Formularz zwrotu towaru
    • Częste pytania (FAQ)
  • Konfigurator
    • Konfigurator PC
    • Biblioteka konfiguracji
    • Najpopularniejsze podzespoły
    • Konfiguracje zestawów
  • Kontakt
    • Kontakt - Adresy
    • Kontakt - Pracownicy
  • Komputery gamingowe
  • Hurt

Artykuły

Sklep w Gliwicach nieczynny we wtorek 31 stycznia 2023FAQ - Jaki zasilacz do kart graficznych NVIDIA RTX 4000?WQHD vs UWQHD vs 4K UHD - różnice wydajności GPUJaki dysk twardy kupić? Komputer domowy, serwer NAS, monitoring CCTVTest pamięci DDR4 na Intel Core Alder Lake i9 12900KJaki zestaw do obróbki wideo? Polecane gotowe stacje roboczeIntel Core i9 12900K vs i3 12100. Jaka będzie różnica wydajności w grach w 1440pTest MINI PC ZOTAC ZBOX MAGNUS z Intel i5 i RTX 2060AM4 vs AM5. Czas na aktualizację AMD!Co oznacza LHR w kartach graficznych RTX od NVIDIA?Zasilacze komputerowe - kalkulator mocyProgram do sterowania podświetleniem ARGB - Kingston FURY CTRL

Kategorie produktów

Nowości Okazje Bestsellery
Podzespoły PC
Podzespoły PC
Peryferia PC
Peryferia PC
Zestawy komputerowe
Zestawy komputerowe
Laptopy
Laptopy
Smartfony Tablety
Smartfony Tablety
Strefa gamingu
Strefa gamingu
Oprogramowanie
Oprogra- mowanie
Akcesoria i eksploatacja
Akcesoria i eksploatacja
Dom i remont
Dom i remont
Lifestyle
Lifestyle
Sieci i NAS
Sieci i NAS
Outlet i oferty specjalne
Outlet i oferty specjalne
  • Komputery
Chłodzenie do komputeraChłodzenie do komputera
Dyski twarde i akcesoriaDyski twarde i akcesoria
Karty graficzneKarty graficzne
Karty muzyczneKarty muzyczne
Napędy optyczne i inneNapędy optyczne i inne
Obudowy do komputeraObudowy do komputera
Pamięci RAMPamięci RAM
Procesory CPUProcesory CPU
Płyty głównePłyty główne
Usługi i gwarancjeUsługi i gwarancje
Zasilacze do komputeraZasilacze do komputera
Bitdefender

Strefa Marek

ASUSTOR ZENPC
Kingston Xiaomi
Mamibot Western Digital
Aerocool be+quiet%21
ADATA Microsoft
MSI Gigabyte
AMD Corsair
Seasonic QNAP
InsERT Nitro Concepts

 

Jesteś tutaj: ProLine.pl » Najpopularniejsze » Intel Core 2 Quad Q6600 - czterordzeniowy demon prędkości
 Data: 2007-07-24 

Intel Core 2 Quad Q6600 - czterordzeniowy demon prędkości

Źródło: Intel


  • Wszystko na temat procesorów w portalu ProLine.pl
  • Wszystko na temat podzespołów w portalu ProLine.pl
Uważasz ten news za ciekawy? Udostępnij go innym!

Dodaj do FacebookaDodaj do Twitter+ Wykop.pl

Wstecz  

Opinie, komentarzeIntel Core 2 Quad Q6600 - czterordzeniowy… - Recenzje, opinie i komentarze

Ocena: Ocena: 5.59 5.59 / 6 - 91 opinii
Pokaż więcej komentarzyZobacz wszystkie komentarze: 91
Sts · Kupuję - jak tylko potanieje...
25 Lipiec 2007 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
The_Elektronik · Dwa procesory po dwa rdzenie. Na pierwszym zdjęciu widać że są to 2x2core. Poczekam na natywne procesory Quad-Core AMD.
25 Lipiec 2007 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
TheDriver · Ja juz chce kupic, tylko niewiem czy bedzie moze stepping g0 :D :D Jak bedzie to zaraz biore
25 Lipiec 2007 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Teksturka · Mmmniam ^^ Gdybym tylko miała kase już byłby mój
25 Lipiec 2007 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Kalif · sciema, ludzie. wycofanie szybkich procesorow powyzej 3 ghz a wprowadzanie wolneijszych z pomnozonymi rdzeniami. sprytny chwyt marketingowy, tylko po to zeby ludzie nie mieli za szybkich maszyn w rekach. rozwoj zatrzymal sie na predkosci ok 3ghz. od ok 2 lat mnozone sa rdzenie. od ok 4 lat nie wychodza procesory SZYBSZE.
od ok roku w sprzedazy coraz mnie zegarow ponad 3 ghz. doszlo do nich, ze to co wprowadzili na rynek dawalo zbyt wielkie mozliwosci- tak tak 'hakerOM'.
nie dajcie sie zwiesc. bedziecie mieli moc, ale nie taka jaka powinna byc oddana do uzytku 'szarym' uzytkownika.
tak po krotce z prawdziwej teorii.
pozdrawiam
uzytkownik 8 rdzeniowego ps3 :)

25 Lipiec 2007 · Niska OCENA: 1Ocena: 2
Karol Orecki · kalif ale jak bedzie ten procesor kosztowal okolo 300 zł to juz nie bedziesz wylewal zółci? Cztery rdzenie daja mozliwosc nie bagatela wydajniejszej pracy, kazdy rdzen zajmuje sie inna aplikacja, ponadto inna jest architektura tego procesora, wiec ni jak ma sie to do P4 albo Pentium D, gdzie tam najwazniejsza byla moc i predkosc dzialania
25 Lipiec 2007 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Keenzoo · W chwili obecnej nie ma sensu kupowania tego procesora. Aplikacje, które obsługują 4rdzenia można policzyć na palcach dwóch rąk i głównie dotyczą one renderingu video i modelowania 3D. Dla zwykłych szarych użytkowników komputerów (m.in. graczy do których sam sie zaliczam) liczą się Mhz, a nie ilość rdzeni, które nie obsługują żadnej gry. Lepiej kupić jakiegoś C2D i go podkręcić i większość z was będzie zadowolona. No chyba, że ktoś nie wie co zrobić z pieniędzmi i kupic tego Q6600 dla szpanu.
25 Lipiec 2007 · Średnia OCENA: 3Ocena: 4
Sralif · kalif - może gdybyś tak poczytał najpierw o gównianym netburst - chybionej i nieudanej serii PIV i Pentium D, którą przeganaiały o połowę wolniej taktowane Athlony 64, to może bys zrozumiał dlaczego intel w końcu poszedł po rozum do głowy i zmienił koncepcję projektowania procesorów.
26 Lipiec 2007 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Jw · ludzie kupowali jak kosztowal prawie dwojke talzenow a teraz kiedy tylko [...]zlociszy.....wybrzydzaja i sie zastanawiaja............ja juz sobie kupilem .............REWELACJA !!!
Vadim diluckavalevtino

26 Lipiec 2007 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Miras292 · W sumie nie wiem bo chce kupić kompa z tym prockiem .Jestem troche laikiem skoro ma on 4 rdzenie wykonawcze to oznacza to ,że np grę w którą gram obsługuje tylko jeden rdzeń czy wszystkie bo ja już głupieje. druga rzecz to ta czy w takim razie nie lepiej kupić p4 3ghz bo róznica to prawie 700 zeta
26 Lipiec 2007 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Kryst · kalif - troche bredzisz ;]
taktowanie zegara to jedno, a wydajnosc drugie. netburts (PIV, PD) miał bardzo długi potok przetwarzania ( jedna operacja musiała przejsc przez baaardzo duzo bramek [ponad 30] zanim stała się wynikiem ) a jedna bramka to (w uproszczeniu) jeden takt zegara i dlatego MUSIAŁ miec tak duze zegary zeby osiągać znośną wydajność. Jeżeli zaprojektuje się potok tak, ze kazda operacja moze byc wykonana np na 10 bramkach a nie na 30 to potrzebujesz 3 razy niższego zegara, zeby osiągnąć podobną wydajność. I tak właśnie jest z procesorami Core 2. Ich potoki mają niewiele ponad 10 bramek, dlatego pojedynczy rdzeń w C2 1.86 ghz ma i tak większe zdolnosci przetwarzania niż pojedynczy rdzeń w Pentium 4. Przy zegarze 2.4 GHz przewaga staje się wręcz olbrzymia, a tu jeszcze masz rdzeni cztery.
I na zakończenie - będąc hakerem, i usiłując złamac jakieś hasło, wolałbym miec procek 2 rdzeniowy 2 ghz niz jednego jednordzeniowego 3.0, nawet w tej samej architekturze potoku. Jak nie wiesz czemu, to nie wypowiadaj się.
PS. Sama architektura NetBurst nie była chybiona (ani gówniana jak tu ktos stwierdził). W założeniach ten okropnie długi potok miał pozwolić na wyciaganie taktowań rzędu 10 ghz i przetwarzanie wielu informacji w jednym potoku naraz (technologia HT), ale niestety zabiły ją problemy, z którymi intel sobie nie poradził (np. bardzo duże wycieki prądu etc).

27 Lipiec 2007 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Keenzoo · @ miras292
Kupuj lepiej najtańszego E4300 1,8Ghz, ale za to bardzo dobrze się kręci, więc 3Ghz to jest normalna praca dla tego procka:) Jeśli gra nie wykorzystuje 4rdzeni to obciążony będzie tylko 1rdzeń (ewentualnie 2rdzenie) i wydajność NIE będzie wówczas 4x większa. To tak jakbyś kupił super jacht i mieszkał na pustyni. Co z tego, że jacht jest ładny, jak nie ma wody, na której mógłby pływać. Za 2-3lata producenci zaczną tworzyć gry, które wykorzystają potencjał 4rdzeni. Teraz nie ma to najmniejszego sensu jeśli chodzi o granie, co innego rendering video i 3D.
Pozdrawiam

27 Lipiec 2007 · Średnia OCENA: 3Ocena: 4
Miras292 · Dzięki za porady i biorę go !!!
27 Lipiec 2007 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Użytkownik · Do osoby Kryst , do końca nie masz racji intel wypuścił procki P4 Cedar mill 65 nanometra i w tej odmianie procka poradził sobie z wyciekiem prądu , i zgadzam się że nie są takie gowniane pentium 4 cedar mill rekord świata w podkręcaniu tego procka to ponad 8 ghz a stabilnie idą na ponad4 lub ponad 5 ghz ta odmiana procka cedar mill jest dobrym prockiem to tyle .
30 Lipiec 2007 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Arti · kalif ale ps3 jest 7 rdzeniowe a nie 8 jak napisałeś
30 Lipiec 2007 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Rafal · Mysle ze taki komputer bedzie lepszy dlamnie jak stanieje hmmm chociaz pokusilbym sie na niego z mila checia
25 Sierpień 2007 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Grzes · a ja mam szczęscie posiadanie tego CACKA
27 Sierpień 2007 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Grzes · a ja mam szczęscie posiadanie tego CACKA
27 Sierpień 2007 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Macias · ja zajmuje sie randeringiem i grafika:P
wiece go biore:P

25 Wrzesień 2007 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Mar · No jesli on ma czterordzeniowy procesor (2,4 GHz) to w sumie ile on ma GHz ???
8 Listopad 2007 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Misiek · Zrobiłem CPU-Z i Core Speed zmienia sie z 2400 na 1600 co jakis czas, ale w wiekszosci jest 1600 MHz. Czy cos mam zle ustawione? Pomozcie...
11 Listopad 2007 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Ad · hej, chciałem się zapytać czy ten procesor zgra mi się z płytą asus p5n 32-sl1 premium, kartą gigabyte 8600gt 256mb i pamięcią 2*1GB/800 Dual
17 Listopad 2007 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Seya · a ja mam taki procesor ;p
13 Grudzie? 2007 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Baloon · A ja go wygrałem razem z klawiaturką ekranem LCD 19'' i myszką :P
29 Grudzie? 2007 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Kozak · Witam :) Ile on ama GhZ skoro ma 2,4 a 4 rdzenie....to jak to działa w końcu ?>?
3 Styczeń 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
XtS · dobry procek mam taki i nie narzekam;f
4 Styczeń 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Robertburza1 · mam go. jest bardzo szybki i bardzo cichy.Rewelacja!!!!!!
5 Styczeń 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
C2q maniac · kalif [...], nie tworza procesorow powyzej 3ghz bo wydzielaja one za duzo ciepla, zal ci [...] ze nie masz c2q ktory jest za mocny i tyle, mozna go wykrecic do 3ghz na kazdy rdzen i bedzie jeszcze lepszy.
7 Styczeń 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Haker-za-piatke · Czekam na to :P, i sie nie mogę doczekać :P - jeszcze trochę...
13 Styczeń 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Qosmio · Procesory osiągnęły 3Ghz i się nie powiększały ponieważ producenci nie byli w stanie odprowadzać ogromnych ilości ciepła jakie generował taki procesor (więc groziło szybkie spalenie procesora), w konstrukcji procesorów jest też takie pojęcie jak "struktura atomowa", czyli do pewnych Ghz można wyprodukować procesor ale nie więcej poza pewną granicę ta granica to ok 3Ghz. Producenci postanowili ten problem rozwiązać procesorami wielordzeniowymi, co oznacza, że procesor o 4 rdzeniach nie jest wcale wolniejszy od takiego, który miałby taką szybkość w 1 rdzeniu. A ludziom dają to co najlepsze. Miłego dnia.
17 Styczeń 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Nieznający się · czy jest procesor 7 rdzeniowy??
19 Styczeń 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Markus · Polecam ten procesor Q6600 , extra wydajność zwłaszcza w grach. Naprawdę kombajn multimedialny , tylko troszeczkę głośny , ale 4 rdzenie muszą sie chłodzić .
22 Styczeń 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Dida · Witam , mam taki procek i jest super , ale powiedzcie mi takie coś czemu np jak włącze sobie gre juiced 2 , crysis , nfs pro street to na początku komp mi się przycina , w przypadku crysis po zastartowaniu gry , ale w juiced 2 gdy zaczynam wyścig albo soć to zaczyna się chaczyć , myślę że wtedy załącza się drugi rdzeń , nie wiecie co to może być??
prosze o pomoc , co z tym zrobić??

4 Luty 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Cysiek12 · Mam taki procesor i nie jestem z niego zadowolony jest mało wydajny bo gry tylko wykorzystują jeden rdzeń!!!
7 Luty 2008 · Niska OCENA: 2Ocena: 3
Ralf · siema nie wiem procek u mnie w grach pracuje na trzech rdzenach czy to normalne
9 Luty 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
HEBAN · cysiek 12 to nie wina procesora lecz gównianych gier no i samego użytkownika który niewie jak wykorzystywać te monstrum,najpierw pomyśl potem ponów proces myślowy tylko tak by ci się któryś ze rdzeni nie przepalił,a dopiero potem bazgraj jeśli w ostateczności musisz.Przyszłość to aplikacje wielowątkowe jeśli ci to coś wogóle mówi,wtedy ten procek pokaże pazór.Możliwości OC tego monstrum są też niebagatelne,poprostu poezja.
pozdro dla wszystkich mało wydajnych

9 Luty 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Plastek · Jestem szczesliwcom posaiadajacym tego procka i jestem niesamowicie zadowolony z niego.....mam tez karte graficzna 8800 GT 512MB i szczeze mowiac jest trudno zgrac go z karta 8600 GT poniewaz poprostu jest zbyt slada....i juz coraz mniej popularna.....polecam kupić lepsza....:D
16 Marzec 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
JA · Dobry Procek. Na 3.6GHz śmiga w stresie temperatura nien przekracz 50 C
28 Marzec 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Rob..... · Najlepiej kupić AMD Phenom 9500 ma też 4 rdzenie a jeste dużo tańszy....
29 Marzec 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Skydog · Rob.... - niestety muszę cię zaniepokoić. Twoja dedukcja jest błędna, jako że żaden Phenom nie jest w stanie dorównać intelowskim quadzikom. Mimo że ma cztery rdzenie, Phenom jest zawsze leciutko do tyłu z wydajnością we wszystkich benchmarkach. Tak więc płacąc mniej za phenoma dostaniesz procesor słabszy... i tak ma być :D
30 Marzec 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Ks · quad core q6600 króluje można przy dobrej płycie i dobrym chłodzeniu podkręcić go do 3,5 co daje 14 ghz to jest machina ja w maju albo w czerwcu będe go miał
2 Maj 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Arek · Jakie windowsy obsluguja tego procka??
pomozcie prosze...

4 Maj 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Kmm · Ludziska w tej chwili na rynku jest moze z 5 gierek ktore wykorzystuja 4 rdzeniowy procek, wiec o czym ta gadka.
7 Maj 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
ZETOR · Mam ten procesor. Polecam! Jest zaje.. szybki!
Wydałem na niego 800zł ale sie opłacało.

8 Maj 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Krzychomix · Oj dzieci dzieci ja będe miał go 20 czerwca a wiem więcej niż wy posiadający go odpowiadam na pytanie czy jest 7 rdzeniowy procesor odpowiedz nie , 2 pytanie dlaczego sie tnie to proste gry wymagające np 2,7 ghz zawsze sie na początku zetnom quad ma 2,4 ghz więc kiedy następuje pobur mocy gra może sie nawet wyłonczyć zależy od gry Kenzo jest sens kupowania tego procka mówisz tak bo cie na niego poprostu niestać ten procesor obsługuje kazdom gre i każdom aplikacje kupując go myśl przyszłościowo technika idzie do przodu mieliśmy ps 2 teraz wyszła konsola ps 3 i tak z grami będzie Quad core obsługuje każdy system operacyjny pytania dotyczące procesorów płyt głównych i ogulnie komputerów kierujcie po mój emai homevista@wp.pl
22 Maj 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Krzychomix · Wydajnośc w skład tego słowa wchodzi to jak komputer będzie radził sobie z podstawowymi aplokacjami jak i tymi trudniejszymi znaczy to jak np będzie szybko chodził do wydajności przyczynia sie jego zegar taktowany np w przypadku quada jest to 2,4 ghz jak i magistrala 1066 mhz oraz wydajnośc rdzeni pamięć cechy L2 8 mb obsługiwane instrukcje
22 Maj 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
ZYGMUNT · Witam zamówiłem komputer z tym procesorem i kartą grafiki GF 8800GTS 512 MB i mam nadzieje że będzie stabilnie współpracował z najnowszymi grami
P.S Czy na XP to w ogóle chodzi??

23 Maj 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Ppp · na co komu 4 rdzenie w grach?? i tak tego nie wykorzystają
25 Maj 2008 · Niska OCENA: 1Ocena: 2
Zbyszek.macos · Świetny procesor i dużo mądrych wypowiedzi. Nie wiadomo tylko, dlaczego nikt nie wspomina o quadach z serii 9xxx. Budowane w nowej (45 zamiast 65nm) technologii ciągną mniej prądu i dużo mniej się grzeją. Szczerze polecam
- zadowolony z Q9450.

26 Maj 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Sejtan · czym najlepiej go chlodzic zeby oc bylo do granic? scythe mugen do ilu wam daje rade? chlodzenie wodne? piszcie swoje osiagi bo nie wiemczy brac to czy nowy q9500, pozdr.
aha potrzebuje go do renderow a nie gier i benchmarkow w winzipie i divx wiec sse4 mnie kompletnie nieobejmuje.

26 Maj 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Waldi · Nie grywam, więc nie powiem jakie gry chodzą jakie nie. Aktualnie podkręcony do 3,4GHz z Arctic cooler 7, 72st C w stresie. Jako test i komentarz do wydajności: Adobe Premier 7 Pro na Athlonie XP 2800 obrabiał mi film od 22 do 16 dnia następnego. Ten sam projekt robi mi teraz w 2,5 godz, obciążenie rdzeni ok 80%
26 Maj 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Sejtan · no to mi sie podoba, ac 7 jest nawet dostepny w proline, wygodne:) jakies inne typy chlodzenia? pozdr
27 Maj 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Zbyszek.macos · Polecam sprawdzony przeze mnie zestaw: Thermalright 120UltraExtreme + 120mm fan (np. NoctuaNF-P12).
27 Maj 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Nickon · Polecam!! Core 2 Quad + Scythe Mugen daje niesamowitą moc
27 Maj 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Sejtan · fajnie, a tak w ogole to q6600 czy Q9450? ktory lepiej sie kreci?
28 Maj 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Iron · dobrze sie kreci moj q 4.09ghz plyta gigabyte chlodzenie coolermaster moje pamieci wytrzymuja tylko 4.20 teraz stabilnie chodzi 4.09 jest spoko jakby pamieci byly lepsze toby pewnie szybciej chodzil teraz to 800mhz geil
31 Maj 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Kris · Zostało mi 11 dni do kupna tego procka Q6600 nadaje sie do programów gier przerubek ogulnie uniwersalny procesor wybiegający dużym krokiem w przyszłość
5 Czerwiec 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Tapsu · ja tez nie dawno kupiłem go sobie do tego jeszce kupiłem karte graficzną GF 9600GT ona ma 1Gb i tego 4 Gb pamięci ram i powiem że narazie żadna gierka mi się nie zamuliła hehe
25 Czerwiec 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Ciacho · mam taki podwojny ale z 12MB L2 :P
25 Lipiec 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Therulebass · oj ludzie masakra procesorek obrabia mi filmik dvd nagrywam płytę blu-ray 40 gb i zminimalizowałm sobie gierkę tomb ridera anniversary i dopiero zużuło 52 % procka :) bossko:) polecam Q6600 :PP
1 Sierpień 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Help · Ludzie bardzo prosze o pomoc , otoz kupilem sobie ostatnio bardzo mocny sprzet z tym wlasnie prockiem(moj gtx 260 nie wykorzystuje pelnej mocy bo 2,4 ghz to za malo... potrzeba okolo 3,2 ghz) i nie moge go podkrecic( jestem w tym zielony) , bardzo prosze o pomoc, wyskakuje mi blad przy zwiekszeniu fsb ponad 1190 warning ;system boot fail i nie wiem dlaczego.Oto moje gg - 3961184
Dzieki wszystkim

20 Sierpień 2008 · Niska OCENA: 1Ocena: 2
Mefissto · Mam tego Procka Q6600 2.4GHz 8MB L2, Gainward Geforce 9800GT 1GB (złota edycja) , Dysk 500GB i powiem,ze nie ma narazie gry,ktora by nie ruszyła mi na tym kompie !. TEN PROCEK TO KOMBAJN na MULTIMEDIA itd tak jak jest o nim pisane!!! Pozdro !
9 Wrzesień 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Zibi · denerwuje mnie jak ktos mówi że kupuje taki sprzęt dla szpanu ja sobie zmieniam kompa raz na 3 lata teraz mam tego procka radeona hd 3870 dysk 500GB karte juz podkręciłem wszystko chodzi na maksa a po za tym praca na takim sprzecie to przyjemnosc i nie wkurzasz sie ze cos ci zamula albo sie zawiesza
30 Grudzie? 2008 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Taka prawda · ten procesor to zje@#ne gó#$#
Powiem szczerze że kupiłem to w sklepie / nie powiem jaki ale sami wiecie ;P
I jestem bardzo zawiedziony jak na takie coś. Zero pomysłowości w Intelu. I co z tego że to 4 rdzeniowy procesor ( tak naprawdę 2 x 2 rdzenie ) jak zawiesza się przy każdej wymagającej grze tj. Crysis Wars lub Crysis. Nie potrafi obsłużyć programów jak edytory map czy edytory grafiki. Nawet 2 włączone programy i korzystanie z nich strasznie obciąża ten procesor ( dlatego win zamula )

16 Czerwiec 2009 · Niska OCENA: 1Ocena: 2
Ziomek,. · Mam tego procka i Gairnward Geforce 9800 gtx dysk 500 i zasilacz 500W i karte muzyczna Creative,i gry na fulll!!!!!!!!!!!!!!!! ;p
11 Lipiec 2009 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
HELI · Mam tego procka przez ostatnie półtorej roku jeszcze nie miałem problemu z zawieszającymi się grami (crysis, gothic3, NFScarbon) Podstawom dobrze działającego kompa jest odpowiednia płyta główna, kompatybilne pamięci oraz zasilacz który to uciągnie minimum 700W bez tego ani rusz.
30 Sierpień 2009 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Artistwolf · obecnie jest dużo wydajniejszy core i5 przy podobnej cenie...
21 Listopad 2009 · Wysoka OCENA: 4Ocena: 5
Rafal334 · a ja se kupie i7 D0 kręconego na 4Ghz na płycie foxcona Flamingblade i ten procek sie chowa
21 Listopad 2009 · Niska OCENA: 1Ocena: 2
Marmi · Po co ten "news" w biuletynie skoro procesor przestarzały i już dawno nie jest sprzedawany?
21 Listopad 2009 · Niska OCENA: 1Ocena: 2
żMijA · Panowie i Panie... mam ten procesor prawie 2 lata i nie wiem skąd się takie halo bierze... może nie jestem na bieżąco w temacie, ale czy są już gry które wykorzystają możliwości 4 rdzeni...? nie narzekam na niego, ale na kolana nie powala... działa mi z 4Gb rammu i 2x GForce 8500GT w SLI. każda gra idzie, bez problemu.
22 Listopad 2009 · Średnia OCENA: 3Ocena: 4
Mam tego procka na patriot 4gram 800mhz
=WP=Robert · Mam tego procka na patriot 4gram 800mhz 9600gts 512 ddr3 i gry oraz programy wymiatają np. mw2,mas effect,fallout 3,dragon age,nfs shift,far cry 2,hawx,let4dead 2 wszystkie chodzą super na full detal wkładam teraz 275gtx i pamięci kingston 1150mhz 8gram i niema mocnych, polecam ten procek do płyt gigabyte z e35 i ep45 z nowym biosem naprawde warto nie przepłacajcie na badziewne i5 i7 intel tylko kaske na was zbija.
Nie wkładajcie tego procka do płyt z 31mx lub innym 31 te płyty to przysłowiowy "syf" kto te płyty wymyślił.
Co do aplikacji to film w hd,gra far cry 2,nfs shift,skype, wszystko odpalone ,gry oczywiście na full przy chłodzeniu cooler master wentyle 2 razy 120 prawie takie jak noctua i daje 85% i temp 56C.

31 Grudzie? 2009 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Perykles · kalif - weź nie pie*dol, specjalista weźmie i sobie ustuka moc obliczeniową bez szybszych procków w sprzedaży i nie będzie mu ona na bank przeszkadzać w łamaniu zabezpieczeń.
6 Październik 2010 · Wysoka OCENA: 4Ocena: 5
XaoO · Miesiąc temu kupiłem ... q6600. Jakież było moje zdziwienie jak zobaczyłem na obudowie "Intel Confidential". Chodzi oczywiście o próbkę inżynieryjną. Dziękując intelowi mam odblokowane mnożniki: 5-9. Chodzi stabilnie przy ustawieniach 433MHz x 8 = 3,4GHz Do dyspozycji ma OCZ 1600Mhz i GTS250. GTA 4 w pełnych detalach plus winamp i wszelkie aplikacje tła. Reasumując: na Q6600 (szczególnie rev. G0, SLACKR) z szybką pamięcią jest sensowną i tańszą alternatywą np dla I5.
16 Październik 2010 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
C · to bardzo szybki i wydajny procesor. oprócz 4 rdzeni posiada dużą ilość pamięci podręcznej - 8MB a to z kolei bardzo ważna rzecz.. ilość tej pamięci jest dużo bardziej istotna niż taktowanie rdzeni. na razie nie znalazłem żadnej gry która wykorzystałaby go choć w 50 % ;)
9 Grudzie? 2010 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Hjksd · procesor w moim uzytku ponad rok - zero problemow, jak najbardziej polecam ;)
2 Maj 2011 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Esesman · Mam zestaw z tym prockiem na pokładzie od dwóch lat. Nie narzekam. Nic się nie psuje a komp śmiga bezproblemowo. Gram okazjonalnie i jak do tej pory nie trafiłem na gierkę, której by Q6600 nie podołał. Wszystko chodzi płynnie, aczkolwiek Kaspersky mi zmula kompa - taki szczegół.
4 Czerwiec 2011 · Wysoka OCENA: 4Ocena: 5
Sobi · Mam ten procesor 4 lata.
Zero problemów.
Pytałem w kilku serwisach czy warto wymieniać sprzęt na i5, i7, wszyscy mówią zgodnie, że nie warto.
Nowe procesory intela są niewiele bardziej wydajne ale to dzięki nowszej technologi na płytach głównych i pamięci ddr3.
Poza tym nie ma zbyt wiele aplikacji które wymagają 4 rdzeni.

24 Sierpień 2011 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Joni · Też posiadam ten procek już od 4 lat. Od jakichś 2 lat działa podkręcony na 3,4GHz i jest stabilny jak skała, nie grzeje się zbytnio, ale to też zasługa dobrze wentylowanej budy. Mając okazję popracować na nowych prockach intela z serii core nie widzę żadnej ich przewagi nad moim staruszkiem.
Polecam go tak jak wyżej w rewizji G0 SLACR.

28 Luty 2012 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Ghost · też mam ten procek i działa po prostu jak demon szybkości nie narzekam na niego choć mam go już 3 lata
16 Marzec 2012 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Macooh · jestem szczesliwym posiadaczem tegoż procesora i uważam , iż jest to najwydajniejszy procesor jaki posiadam od 5 lat zero problemów zgadzam się z pozostałymi posiadaczami w 100 % wart swojej cey
3 Lipiec 2012 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Nicer · dobry procek
w zimie ogrzewa mi cale mieszkanie :) (105 TDP)

6 Wrzesień 2012 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Sławek · Naprawdę polecam procek w przystępnej cenie i naprawdę nie ma z nim żadnych problemów.Pozatym świetnie się kręci.Znajomy informatyk powiedział że z chłodzeniem wodnym może osiągnąć 4,8 GHz
12 Grudzie? 2012 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Ptasiek · Sławomirze 4,8ghz może i osiągnie ale tylko na krótką chwile
8 Styczeń 2013 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Ałtor · @taka prawda
chciwd.ełos.u

22 Maj 2013 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Sachem00 · Procesor jest zarąbisty. Mam go od 6 - 7 lat. Wykręciłem go do 4.51 GHz. Stabilnie chodzi (a tak naprawdę chodził ) na Gigabyte GA-EP35-DS3R (bo padła płyta główna). Gdyby nie karta graficzna mógłbym dziś cisnąć w WoT na max z ok. 120fps (wiem , bo próbowałem). W tak zabójczej konfiguracji z box chłodzeniem musiałem kupić drugą (ale małą)lodówkę :D
26 Maj 2014 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
NikkO_87 · Świetny procesor, w użytku od 7 lat i nadal daje radę, nie tylko w systemie z Win 8.1 co i w aktualnych grach a mamy rok 2016. Najlepsza jak dotychczas inwestycja w PC-ta. Q6600, R7 370 Strix OC 4GB, 8GB Ram DimmDDR3 DC, Seagate 1 TB sATA III.
30 Maj 2016 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Wiciu · procesor daje sobie rade w kazdej grze. wiedzmin3 chodzi jak ta lala ; )
25 Lipiec 2016 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Człowiek podeszwa · Procesor chodził u mnie niepodkrecany przez 10 lat praktycznie 24/dobe I chodziłby dalej gdyby nie to że musiałem go zmienić z powodu braku instrukcji SSE4.2 które wymagają nowsze gry. No I ogólnie coraz wolniej juz w aplikacjach było. Teraz mam i7 7700K I róznica jest przeogromna.
29 Maj 2017 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Mandalor Ostateczny · @Wiciu
Wiedźmin 3 na Q600?Marzenie ściętej głowy.Wiesiek 3 ma zabójcze wymagania.

8 Sierpień 2017 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Lambert · No niestety Wiesiek 3 działa na tym niesamowitym procku z palcem w d. :D
Świetny i tani procesor.

9 Czerwiec 2018 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Stif · Wjedz na tym procku w wieśku 3 do Novigradu.Zobaczysz wtedy prawdziwą ''moc'' q6600
14 Listopad 2018 · Wysoka OCENA: 4Ocena: 5

Dodaj kolejny komentarz:



Ocena:
                  







  Oficjalne odpowiedzi ProLine są oznaczone innym kolorem i ikoną  Zobacz regulamin komentarzyZasady umieszczania komentarzy

Obsługa sklepu internetowego ProLine zastrzega sobie prawo do nie umieszczenia całości lub części komentarzy. W szczególności nie zostaną umieszczone opinie zawierające wulgaryzmy, obrażające osoby, narodowości, religie, zawierające informacje niesprawdzone lub obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby. Ponadto nie zostaną zamieszczone komentarze zawierające adresy e-mail i www, zawierające dane teleadresowe, zawierające uwagi skierowane do obsługi sklepu ProLine, a także zawierająca rażące błędy ortograficzne. Opinia wysłana wielokrotnie opublikowana będzie tylko raz.
Copyright © 2002-2023 by ProLine.     Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zamknij /  Close

Newsletter ProLine

Więcej o Newsletterze ProLine

Chcesz wiedzieć wszystko przed innymi?

Zapisz się do newslettera i nie pozwól, by coś cię ominęło!

Nie przegap żadnej promocji, zdobywaj kody rabatowe.

Otrzymuj informacje o okazjach i nowościach w ofercie.