W najnowszej promocji Orange daje klientom kart prepaid w prezencie nawet do 36 GB transferu do każdego doładowania. Informuje o tym kampania agencji Publicis z Robertem Górskim w roli kioskarza. Działania komunikacyjne będą prowadzone w telewizji, radiu i Internecie.
- Trudno jest się obyć bez Internetu, a każdy chciałby mieć łatwy dostęp do sieci. Dlatego, odpowiadając na te potrzeby, Orange przygotował wyjątkową promocję o nazwie 'Internet za darmo', dostępną w taryfie Orange Free na kartę. Klienci, którzy z niej skorzystają mogą swobodnie przez długi czas korzystać z sieci, nie płacąc za to ani złotówki, ponieważ przy każdym doładowaniu otrzymują do 36GB - powiedziała Monika Zaręba, Account Director z agencji Publicis i dodała: Kampanię realizujemy w popularnym formacie z sympatycznym kioskarzem w roli głównej. Robert Górski, dzięki wrodzonemu poczuciu humoru skutecznie przekonuje do ofert Orange. Tym razem jednak wyczyn, którego się podjął, spowoduje, że Internet oszaleje!.

Spot z popisowym występem kioskarza obejrzą widzowie kanałów należących do stacji: TVP, TVN i Polsat. W przypadku radia reklamy usłyszymy na falach rozgłośni: RMF, PR3, Zet oraz stacji zrzeszonych w sieci Drapacz Chmur.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creatvie Officer), Magdalena Kaczor (Senior Copywriter), Wioletta Kucha (Junior Art Director), Monika Zaręba (Account Director), Magdalena Samek (Supervisor), Katarzyna Barczuk (Account Executive). Stronę klienta reprezentowali: Paweł Patkowski (Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej), Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Agnieszka Leśnarowska (Senior Brand Manager). Produkcją zajął się dom produkcyjny Lemon, postprodukcją Platige Image, a udźwiękowieniem Lunapark. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Initiative Media. Reżyserię spotu powierzono Pawłowi Borowskiemu.

[Łukasz Szewczyk]