Facebook udostępnił reklamodawcom na całym świecie nowy format reklamowy Lead Ads, który upraszcza kontakt między firmami, a ich potencjalnymi klientami korzystającymi z urządzeń mobilnych.

Kliknięcie w reklamę w formacie Lead Ads powoduje otwarcie formularza automatycznie wypełnionego danymi z Facebooka, takimi jak imię i nazwisko czy adres e-mail. Reklamodawcy mają możliwość dostosowania pytań w formularzu do założeń i celów prowadzonej kampanii. Wśród dostępnych opcji są zarówno pytania otwarte, jak też z możliwością wielokrotnego wyboru. Format Lead Ads gwarantuje poszanowanie prywatności - firmy nie otrzymają żadnych danych przed ostatecznym zatwierdzeniem zawartości formularza, a wszystkie pola mogą być modyfikowane na każdym etapie.

Informacje o potencjalnych klientach, którzy wykorzystali możliwość kontaktu za pomocą reklamy w formacie Lead Ads, mogą być na bieżąco gromadzone i przetwarzane za pomocą systemów CRM obsługiwanych platform. Ich lista, na której aktualnie znajdują się Driftrock, Marketo, Maropost, Oracle Marketing Cloud, Sailthru oraz Salesforce, w najbliższych miesiącach ulegnie dalszemu rozszerzeniu.

[Łukasz Szewczyk]

Firma ProLine aktywnie uczestniczy w portalach społecznościowych. Zapraszamy do kontaktów przez kanały socialmedia: