Sieć Orange Polska wprowadza zmiany w mobilnej Mój Orange, która ułatwia klientom pomarańczowego operatora zarządzanie posiadanymi usługami telekomunikacyjnymi.

Orange Polska zaktualizowała aplikację Mój Orange dzięki, której użytkownicy sieci mają dostęp m.in. do pakietów i informacji o stanie kont. Zmiany wprowadzono uwzględniając opinie i sugestię klientów. Wśród nowości aplikacji można wymienić m.in. nowy, intuicyjny wygląd aplikacji, łatwiejszy kontakt z BOK z pominięciem menu głosowego, podgląd rozliczenia faktury, możliwość opłacenia jej online, zrealizowanie łatwego doładowania czy testu działania łącza dla użytkowników Neostrady.

Nową wersję Mój Orange w wersji 3.0 na Androida można pobrać z Google Play, a w najbliższych kilku tygodniach aplikacja będzie dostępna także dla użytkowników systemu iOS i właścicieli smartfonów z Windows Phone na pokładzie.

[Łukasz Szewczyk]