Snapchat to jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Pozwalająca na dzielenie się zdjęciami oraz filmami wideo platforma ma już bowiem przeszło 100 mln użytkowników, a pod względem ilości odtwarzanych codziennie nagrań usługa rywalizuje nawet z założonym przez Marka Zuckerberga Facebookiem. Tymczasem wydaje się bardzo prawdopodobne, że odpowiedzialna za aplikację firma niedługo rozszerzy zakres swojej działalności, a na rynku pojawią się przygotowane przez nią urządzenia z kategorii wearables.

Wskazują na to głoszenia o pracę, które niedawno zamieścił w sieci zespół Snapchata. Wynika z nich bowiem, że przedsiębiorstwo chce zatrudnić osoby zajmujące się rozwiązaniami z zakresu elektroniki ubieralnej oraz tzw. rozszerzonej rzeczywistości. Obecnie nie wiemy, jakie dokładnie urządzenia zamierza przygotować firma, ale branżowa prasa przypuszcza, że będą to m.in. inteligentne okulary. Wydaje się to bardzo prawdopodobne, szczególnie jeśli wziąć pod uwagę fakt, że dwa lata temu serwis zakupił start-up Vergence Labs. Zajmował się on właśnie elektronicznymi okularami, których zadaniem było nagrywanie tego, co aktualnie widział noszący je użytkownik.

Niestety, trudno powiedzieć kiedy dokładnie możemy spodziewać się oficjalnej zapowiedzi jakichkolwiek wearables Snapchata. Informacje na ten temat powinniśmy jednak poznać w przyszłości, więc zainteresowanym tematem osobom pozostaje po prostu uzbroić się w cierpliwość i czekać na jakikolwiek komunikat w tej sprawie ze strony firmy.