UPC Polska startuje z nową kampanią "Mega power, mega fun", która będzie platformą marketingową wspierającą nową ofertę UPC.
Celem kampanii jest umocnienie pozycji UPC jako operatora zapewniającego klientom najkorzystniejszą i najatrakcyjniejszą ofertę usług cyfrowych. Już w tej chwili - jak wynika z najnowszej analizy Urzędu Komunikacji Elektronicznej - w przypadku dostępu do internetu przepływności do 60 Mb/s oferta UPC jest o 40 proc. atrakcyjniejsza cenowo niż oferta konkurenta, przy zobowiązaniu na 12 miesięcy. W kategorii powyżej 100 Mb/s nasze usługi są najkorzystniejszą ofertą na rynku. Różnica cenowa do najdroższego konkurenta wynosi aż 78 proc. na korzyść UPC.

ednocześnie operator wprowadza na rynek nową ofertą, w ramach której cennik usług staje się bardziej przejrzysty. W Pakietach GO, HIT i VIP cena za pierwszy miesiąc korzystania z pakietu wynosi teraz 1 zł. Aby zaoferować klientom dostęp do internetu i telewizji na korzystniejszych warunkach, wprowadza nowe pakiety dwóch usług.

UPC stawia na najnowocześniejszą sieć oraz najwyższej jakości rozrywkę telewizyjną. Dzięki konsekwentnie prowadzonym od lat inwestycjom, wszyscy klienci internetu UPC mają dziś dostęp do przepustowości do 250 Mb/s. Kolejnym krokiem w wyznaczaniu trendów na rynku przez UPC są rozpoczęte testy najszybszego internetu na rynku 500 Mb/s. Nasi klienci doceniają nowoczesne usługi - na koniec 2013 r. już 75,4 proc. z klientów korzystało z dostępu o prędkości co najmniej 30 MB/s, a ponad 30 proc. - z potrójnej usługi.

Z kolei na ofertę telewizyjną, na którą składa się 190 kanałów, w tym 47 w HD, a także usługi dodatkowe, takie jak VoD, UPC NA ŻĄDANIE oraz UPC TV i UPC Phone. Kolejnym elementem rozwoju mobilności jest pilotażowy start usługi dostępu do internetu UPC Wi-Free, czyli sieci hot-spotów dla wszystkich klientów internetu w UPC.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Heart&Brain.

[Łukasz Szewczyk]