Wirtualny operator telefonii komórkowej Virgin Mobile powraca z nową odsłoną kampanii dotyczącej swojego flagowego produktu - pakietu #BEZLIMITU za 29 zł. Nowy spot w dalszym ciągu opiera się na motywie rozpieszczania. Sugeruje też przedłużenie promocji, w której pakiet internetowy powiększono z 2GB do 5GB.
Przedłużenie promocji oferującej 5GB szybkiego Internetu w pakiecie #BEZLIMITU za 29 zł, to kolejna okazja, aby zwrócić się do konsumentów z hasłem "Daj się rozpieścić", które towarzyszyło marce przez całe wakacje. W nowym spocie babcia po raz kolejny pojawia się jako personifikacja motywu rozpieszczania, a także troskliwości i serdeczności. Tym razem bohaterka przygotowała GIGA-ntyczny sernik, dając swoim wnuczkom odrobinę więcej niż się spodziewają. Tak samo postępuje charyzmatyczne Virgin Mobile. Pragnąc, aby jego klienci otrzymali to, co najlepsze, postanawia przedłużyć najbardziej konkurencyjną ofertę pre-paid na rynku, do odwołania.

Kontynuacja kampanii "Daj się rozpieścić" obejmuje spoty telewizyjne emitowane na kanałach ogólnopolskich oraz promocję online w postaci reklam wideo, które pojawiać się będą na kluczowych polski portalach ogólnotematycznych i lifestyle'owych. Kampania ruszyła 7 września, a zaplanowana została na 6 tygodni. Za kreacje spotu odpowiedzialna była agencja Lubię To (w składzie Karol Rucinski, Maciej Kozina, Joanna Biernacka i Michał Klusek). Produkcja zlecona została agencji Papaya Studio, a reżyserią zajął się Jan Foryś. Za zakup mediów po stronie Virgin Mobile odpowiedzialne są Monika Mierzejewska i Agnieszka Flis. Zakup TV zlecono Mindshare, a Online'u - Marketing Wizzards oraz Lubie To.

[Łukasz Szewczyk]