Pomoc Hurt

W przypadku problemów z autoryzacją polegającą na wylogowywaniu z systemu Hurt już po prawidłowym zalogowaniu.

Porosimy o przeprowadzenie poniższej procedury:

  • Prosimy o usunięcie Tymczasowych plików internetowych:
    Aby usunąć Tymczasowe pliki internetowe należy z menu: "Narzędzia" wybrać opcję "Opcje internetowe...". W okienku należy nacisnąć przycisk "Usuń plik...", następnie zaznaczyć "Usuń całą zawartość offline" i potwierdzić "OK". Następnie nacisnąć przycisk "Usuń pliki cookie..." i potwierdzić "OK".
  • W celu wyeliminowania problemów tkwiących w Państwa komputerze - prosimy o sprawdzenie możliwości logowania z innego stanowiska komputerowego niż dotychczas korzystano z systemu HURT!
  • Gdy nie mamy drugiego komputera, proponujemy, przynajmniej w celach testowych, wykorzystanie innej przeglądarki internetowej niż wykorzystywana normalnie. Możemy polecić przeglądarkę Mozilla Firefox dostępną na stronie: www.mozilla.org/pl/firefox/new/.
  • Prosimy o sprawdzenie możliwości logowania z innego stanowiska komputerowego.

W sprawie zmian parametrów konta, czyli:
  • uzyskania większego okresu ważności konta
  • uzyskania wyższej grupy cenowej
  • ponownej aktywacji konta
Skontaktuj się ze swoim handlowcem.


Kontakt z pozostałymi pracownikami ProLine na stronie: Pracownicy.
Copyright © 2002-2024 by ProLine.     Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zamknij /  Close

Newsletter ProLine

Więcej o Newsletterze ProLine

Chcesz wiedzieć wszystko przed innymi?

Zapisz się do newslettera i nie pozwól, by coś cię ominęło!

Nie przegap żadnej promocji, zdobywaj kody rabatowe.

Otrzymuj informacje o okazjach i nowościach w ofercie.