Facebook powołał do życia EMEA Client Council, forum wymiany doświadczeń i inspiracji dla partnerów biznesowych i agencji z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Facebook współpracuje z wieloma partnerami i klientami wierząc, że kraje rozwinięte i szybko rozwijające się mogą się od siebie wzajemnie uczyć. EMEA Client Council ma stać się dla nich właśnie taką platformą dialogu oraz wymiany pomysłów i inspiracji dotyczących przyszłości marketingu. W skład EMEA Client Council wejdą przedstawiciele firm takich jak BMW, Nestlé, P&G, Red Bull, Samsung, Unilever, Volkswagen czy Walt Disney, a także doświadczeni managerowie z Facebooka.

Wraz ze wzrostem liczby osób korzystających z telefonów komórkowych, tabletów oraz tzw. wearable technology, rozwiązań mobilne stają się coraz ważniejsze. Już teraz w wielu krajach Afryki i Bliskiego Wschodu urządzenia mobilne są głównym kanałem dostępu do informacji. Zmiany w zachowaniu konsumentów to szansa dla marketerów, by uczynić marketing bardziej osobistym. Tworząc EMEA Client Council, Facebook, wspólnie ze swoimi partnerami, staje się częścią tych zmian.

[Łukasz Szewczyk]

Firma ProLine aktywnie uczestniczy w portalach społecznościowych. Zapraszamy do kontaktów przez kanały socialmedia: