Grupa Onet.pl uruchomiła platformę premium Onet.TV - prezentującą krótkie wideo dla osób poszukujących rozrywki oraz możliwości spędzania wolnego czasu w inspirujący sposób.

Na nowej platformie Onet.tv znajdują się treści polecane przez redakcję oraz indywidualnie rekomendowane dla użytkownika. Teraz każdy będzie otrzymywał spersonalizowane, pod kątem własnych zainteresowań, materiały lifestylowe, rozrywkowe czy publicystyczne. Wszystko dla wygody uporządkowane zostało w kanały tematyczne m.in. #BądźAktywny, #DowiedzSię, #MamDziecko, #MęskiTeren, #WrzućNaRuszt, #Wyluzuj.

Onet.tv to legalne i ekskluzywne treści wideo od największych brandów polskich i zagranicznych - The New York Times, BuzzFeed, BBC, AFP, Barcroft TV, Buzz60, CNN, Deutsche Welle, Reuters, Splash News, własnych programów Onetu i brandów Ringier Axel Springer Polska. To także jeden z największych, legalnych zbiorów teledysków muzycznych z wielu wytwórni płytowych, jak: Universal, Sony, Warner czy Kayax, Magic Records, Metal Mind Productions, Mystic, Max Flo Records, Sonic. Na nowej platformie Onetu nie zabraknie także miejsca dla niezależnych twórców zarówno tych znanych i rozpoznawalnych: AbstrachujeTV, Lekko Stronniczy, Martin Stankiewicz, Matura To Bzdura, Mówiąc Inaczej, Polimaty, Przemyślenia Niekrytego Krytyka, SA Wardęga, Szymon Majewski Supersam, Tube Riders, czy osób do tego aspirujących.

Tworząc platformę dedykowaną krótkiemu wideo, stworzyliśmy miejsce z szeroką i legalną ofertą premium. Serwis, który poprzez interesujące treści, świetne playlisty i rekomendacje, będzie angażować użytkowników, tworząc nowy wymiar "telewizyjności". Nasz projekt opiera się na krótkich formach zarówno obecnie dostępnych na Onecie, w brandach RASP czy u zewnętrznych partnerów, ale też zupełnie nowych produkcjach. Już teraz specjalnie na start platformy przygotowaliśmy 10 nowych, autorskich formatów. Realizowane są w studio Onetu, wraz z ekipą reporterską naszych dziennikarzy i z najlepszych brandów prasowych w Polsce z Grupy RASP. W najbliższej przyszłości planujemy także wejście w większe koprodukcje z największymi rynkowymi graczami
- mówi Sabina Lipska dyrektor wideo w Grupie RAS.

Nowa platforma Onet.tv łączy w sobie funkcjonalność i innowacyjną technologię, podążającą za najnowszymi trendami w dystrybucji wideo online, w tym również na urządzeniach mobilnych (RWD). Dzięki łatwej nawigacji i nowoczesnej kategoryzacji za pomocą #hasztagów, użytkownik w wygodny sposób może poruszać się w serwisie. Zastosowano minimalizacje playera i jego przemieszczanie się wraz ze scrollowaniem, co pozwala użytkownikom na jednoczesne oglądanie wybranego wideo i wyszukiwanie kolejnych treści. Dodatkowo pojawiły się kolorowe filtry, które odzwierciedlają wybrany charakter treści. Atutem Onet.tv jest też automatyczna personalizacja wideo, oparta na bazie zachowań internautów.

Na potrzeby nowego serwisu Onet.tv, została przygotowana dedykowana oferta reklamowa. Zarówno podstawowe formaty takie jak pre roll, mid roll branding playera i sponsoring, jak i formaty niestandardowe typu kolekcje, zakładki itd. będą emitowane w opcji multiscreen, a więc automatycznie dostosują się do urządzenia, z którego aktualnie korzysta użytkownik. Silny nacisk został położony także na ofertę wykorzystującą własne produkcje i budowanie wokół nich akcji specjalnych.

[Łukasz Szewczyk]