Rebranding marki Sync na T-Mobile Usługi Bankowe i promocje łączące usługi bankowe i telekomunikacyjne okazały się strzałem w dziesiątkę. Liczba klientów rośnie najszybciej w dotychczasowej historii banku - informuje operator.

Minęły trzy miesiące od zmiany marki Sync na T-Mobile Usługi Bankowe. Znakomita oferta bankowa, w której wszystkie najważniejsze usługi kosztują dokładnie 0 złotych nadal pozostaje świetnym magnesem dla klientów. Ten efekt został wzmocniony przez połączenie z ofertą telekomunikacyjną T-Mobile i łączące te dwie usługi promocyjne oferty. W tym czasie ponad 70 tys. klientów złożyło wniosek o założenie konta w T-Mobile Usługi Bankowe. 20% z nich to nowi klienci także dla usług telekomunikacyjnych. Jeszcze w trzecim kwartale liczba nowych klientów banku powinna przekroczyć 100 tys.

Chcemy, żeby T-Mobile Usługi Bankowe było pierwszym wyborem dla klientów, a to oznacza nie tylko ich pozyskiwanie, ale również przekonanie, że nasza oferta jest najlepsza
- komentuje Grzegorz Bors, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Rynku Prywatnego T-Mobile Polska.

Już niedługo do korzystania z usług bankowych pod marką T-Mobile zachęcać będzie także ulepszona usługa MyWallet i nowa aplikacja do bankowości mobilnej.

[Łukasz Szewczyk]