Klienci korzystający z jednocześnie usług Cyfrowego Polsatu i Plusa w przyszłości mogą spodziewać się jednego rachunku za wszystkie usługi. Dodatkowo pod jednym numerem call-center załatwią wszystkie sprawy związane z usługami.

Na początku maja Cyfrowy Polsat sfinalizował transakcję nabycia Metelem, spółki kontrolującej pośrednio 100 proc. udziałów Polkomtel, operatora komórkowej sieci Plus. Tym samym Plus wszedł do Grupy Polsat, która staje się największą grupą medialno-telekomunikacyjną w regionie oraz jednym z największych polskich przedsiębiorstw.

Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu, nie kryje swojego zadowolenia. Dzięki temu Plus i Cyfrowy Polsat, jako jedna grupa kapitałowa mogą osiągnąć więcej niż każda z tych firm z osobna. Jednym z elementów nowej strategii jest m.in. promocja "Drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę" oraz duży program lojalnościowy Paszport Korzyści.

Oprócz atrakcyjnych ofert przed Grupą Polsat kolejne ważne zadanie, czyli uproszczenie płatności oraz obsługi klientów, którzy korzystają jednocześnie z usług Cyfrowego Polsatu i Plusa. Jednym z pomysłów jest jeden rachunek za wspólne usługi.

Projekt został już uruchomiony i ma duży priorytet. Nie nazywałbym go jednak jedną fakturą, a jednym dokumentem płatności. Na pewno w pierwszym etapie nie zrobimy jednej faktury, bo mamy dwa zupełnie różne sposoby rozliczania klientów. Klienci kontraktowi w Plusie płacą po skorzystaniu z usług, a abonenci Cyfrowego Polsatu "z góry". Połączenie tego w jedną fakturę będzie trudne, ale przygotujemy jeden dokument płatności, jeden numer konta i jeden przelew
- mówi w wywiadzie dla rpkom.pl Dominik Libicki, szef Cyfrowego Polsatu i wiceprezes Plusa.

To jednak nie koniec. Uproszczony ma być także kontakt telefoniczny z operatorem. Libicki w wywiadzie zapowiedział, że spółka dąży do tego, by z czasem call center Cyfrowego Polsatu i Plusa działało w taki sposób, aby klient dzwoniąc pod jeden numer mógł załatwić wszystkie sprawy związane z usługami grupy.

[Łukasz Szewczyk]