Smartfon Samsung Galaxy Alpha trafił na sklepowe półki w Polsce. Jednocześnie ruszyła także kampania Alpha People, dzięki której określenie "osobowości alfa" już wkrótce całkowicie zmieni znaczenie...

Nowy smartfon Samsung Alpha reprezentuje nową klasę smartfonów, w której projekty designu zostały opracowane w oparciu o szczegółową analizę potrzeb nowoczesnych konsumentów. W efekcie smartfon Galaxy Alpha wyróżnia się starannie dopracowaną, kompaktową obudową z metalową ramką i solidnym wykończeniem.

W kontekście najnowszego produktu przeprowadzone zostało badanie, dzięki któremu można jeszcze lepiej zrozumieć potrzeby współczesnych użytkowników. Z przeprowadzonego na zlecenie Samsung badania wyłonił się interesujący trend tzw. osobowości Alpha. Alpha people (czyli ludzie Alpha) to przede wszystkim osoby, które mają własny, niewymuszony styl i nie ulegają zewnętrznym wpływom. Cechuje je silne przekonanie o własnej wartości, które nie potrzebuje znajdowania poparcia u innych. Osoby takie są silne, odporne na krytykę i (jak twierdzą) osiągają założone sobie cele.

Smartfon oferuje użytkownikom wydajne podzespoły i funkcje, których użytkownicy oczekują od flagowych urządzeń mobilnych z serii Galaxy. Telefon wyposażono w wyraźny wyświetlacz HD Super AMOLED o przekątnej 4,7 cala oraz nowoczesny aparat i działającą w czasie rzeczywistym funkcję HDR, które gwarantują jakość filmów i zdjęć. Galaxy Alpha wyposażono również w zestaw popularnych funkcji: tryb oszczędzania energii Ultra Power Saving Mode, S Health, czytnik linii papilarnych, tryb prywatny oraz możliwość współpracy z przełomowymi urządzeniami klasy wearable: Gear Fit, Gear Live oraz Gear 2.

[Łukasz Szewczyk]