Przedstawiciele najpopularniejszego serwisu społecznościowego opublikowali właśnie wyniki finansowe za drugi kwartał bieżącego roku. Wzrost w niektórych segmentach może przyprawić o zawrót głowy!

Facebook zanotował zysk netto na poziomie 791 mln dolarów. Przychody z reklamy wyniosły 2,68 mld dolarów (67 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2013 roku). Całościowe przychody wyniosły 2,91 mld dolarów i były wyższe o 61 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym. Co ważne dla Facebooka, znacznie wzrosły przychody z reklamy mobilnej. Stanowiły one 62 proc. (wobec 41 proc. rok temu). 872 mln dolarów wolnych przepływów pieniężnych, to kolejny ważny parametr pokazujący potencjał inwestycyjny.

Powyższe wyniki nie dziwią, bowiem Facebook ma już 829 milionów użytkowników, którzy są aktywni na portalu codziennie. Miesięcznie liczba ta wzrasta do 1,32 miliarda, z czego aż 1,07 miliarda loguje się za pomocą urządzeń mobilnych.

Firma ProLine aktywnie uczestniczy w portalach społecznościowych. Zapraszamy do kontaktów przez kanały socialmedia: