Pragniemy poinformować wszystkich naszych klientów, że chłodzenia Arctic Liquid Freezer II które posiadamy obecnie na magazynie, przeszły selekcję i chłodzenia te pozbawione są niżej opisanego problemu.


Od czasu premiery w 2019 roku seria Liquid Freezer II zdobyła niezliczone nagrody i stała się popularnym produktem w społeczności sprzętowej. Ponieważ firma ARCTIC jest zaangażowana w służenie tej społeczności w sposób uczciwy i przejrzysty, naszym obowiązkiem jest poinformowanie Cię o potencjalnym problemie. Podczas rutynowych kontroli jakości ARCTIC wykryto potencjalny problem z niektórymi chłodzeniami Liquid Freezer II.

Których produktów może dotyczyć problem?

Produkty, których dotyczy problem, po raz pierwszy trafiły do sprzedaży w maju 2021 r. W związku z tym nie ma to wpływu na żadne produkty wysłane przed majem 2021 r.

Timeline Lfii En

Jaki problem został zidentyfikowany?

W niektórych jednostkach uszczelki nie zostały wystarczająco zwulkanizowane, co spowodowało reakcję chemiczną pomiędzy miedzianą płytą chłodzącą a uszczelką. Ta reakcja może prowadzić do pozostałości siarki i osadów miedzianych płyt. Jeśli tak się stanie, może to prowadzić do zmniejszenia wydajności chłodzenia i potencjalnej utraty płynu chłodzącego.

Kiedy może wystąpić problem?

Reakcja chemiczna i degeneracja uszczelki jest procesem powolnym i może nastąpić w okresie 6-letniej gwarancji. Nie ma więc powodów do paniki. Zalecamy, aby wszystkie chłodnice, których dotyczy problem, były serwisowane tak szybko, jak to możliwe.

Czy ma to wpływ na obecne produkty w sklepach?

Wszystkie produkty, które znajdowały się na rynku i w naszych magazynach zostały poddane dodatkowym testom kontroli jakości i zostały wymienione, aby upewnić się, że żadne produkty, których dotyczy ten problem, nie trafiły na rynek. Od tego czasu zwiększyliśmy kontrolę jakości. Oznaczyliśmy również te produkty naklejką "QC Passed".

Dsadsadsadsaar4ctic

Jakie jest rozwiązanie problemu?

Aby zapewnić jak najszybszą naprawę, opracowaliśmy zestaw serwisowy do domu, aby bezpiecznie zagwarantować 6-letnią żywotność produktu. Dzięki temu zestawowi serwisowemu nasi klienci mogą z łatwością samodzielnie wymienić uszczelkę i miedzianą płytę urządzenia Liquid Freezer II w ciągu kilku minut i to bez żadnego doświadczenia. Dostarczanie tego zestawu serwisowego naszym klientom jest procesem zrównoważonym i przyjaznym dla środowiska, który podtrzymuje zaangażowanie naszej firmy w tworzenie jaśniejszego i czystszego środowiska przy jednoczesnym skróceniu przestojów pracy Waszych chłodzeń

Jak działa zestaw serwisowy? Jak się go montuje?

Wymiana uszczelki i miedzianej płyty chłodzącej odbywa się w kilku prostych krokach i nie wymaga żadnej specjalistycznej wiedzy. W filmie pokazujemy, jak wymienić uszczelkę, miedzianą płytę chłodzącą, a także podajemy szczegółowe instrukcje, aby wymiana była łatwa i skuteczna. Jak zawsze nasz zespół wsparcia chętnie odpowie naszym klientom na wszelkie pytania.


Czy problem dotyczy mojego chłodzenia Arctic Liquid Freezer II?

Możesz łatwo sprawdzić, czy Twoje chłodzenie Liquid Freezer II jest zagrożone problemem, korzystając z formularza na stronie Arctic. Jeśli problem dotyczy Twojego chłodzenia, otrzymasz bezpłatny zestaw serwisowy. Zestaw serwisowy składa się z: płyty miedzianej, uszczelki, MX-5 0,8 g, dodatkowego płynu chłodzącego oraz śrub.

Czy ma to wpływ na gwarancję?

Nie. 6-letnia gwarancja będzie zawsze obowiązywać. Jesteśmy pewni jakości naszych produktów i zobowiązujemy się dotrzymać obietnicy złożonej naszym klientom. ARCTIC pragnie formalnie podziękować naszym klientom za współpracę we wdrażaniu zrównoważonego rozwiązania i za pomoc w dotrzymaniu obietnicy złożonej naszym klientom.

Jak wysłać chłodzenie do serwisu?

ARCTIC oferuje również wykonanie przeróbki za Ciebie. Aby wymienić uszczelkę i miedzianą płytkę, możesz wysłać swoje chłodzenie Liquid Freezer II do zespołów serwisowych w Niemczech lub USA. Uwaga: Ze względu na czas wysyłki do i z naszej placówki oraz w weekendy, będziesz musiał zrezygnować z chłodzenia Liquid Freezer II przez kilka tygodni, w zależności od miejsca docelowego.
Firma ARCTIC serdecznie przeprasza wszystkich, których dotyczy ten problem i dziękujemy za zaufanie do firmy ARCTIC.

Pełny komunikat na stronie ARCTIC