Niemiecki producent samochodów Mercedes-Benz właśnie przedstawił futurystyczną wizję swojego nadchodzącego luksusowego elektrycznego sedana EQS: 56-calowy ekran dotykowy o nazwie "Hyperscreen", obejmujący wszystko, od prędkościomierza po system rozrywki.
Gigantyczny wyświetlacz, będący częścią autorskiego systemu Mercedes-Benz (MBUX), w rzeczywistości składa się z kilku wyświetlaczy wbudowanych w jeden długi kawałek zakrzywionego szkła.
Pod ogromnym wyświetlaczem znajdują się trzy ogólne obszary: centralny ekran informacyjno-rozrywkowy, deska rozdzielcza za kierownicą i dodatkowy ekran dla pasażera.
Producent samochodów nie chce, aby kierowcy przewijali liczne menu i starał się udostępnić tylko najważniejsze elementy podczas eksploatacji pojazdu. Mercedes-Benz nazywa to "warstwą zerową" interfejsu.
Producent nie stronił również od włączenia funkcji opartych na sztucznej inteligencji.
Gigantyczny wyświetlacz, będący częścią autorskiego systemu Mercedes-Benz (MBUX), w rzeczywistości składa się z kilku wyświetlaczy wbudowanych w jeden długi kawałek zakrzywionego szkła.
Pod ogromnym wyświetlaczem znajdują się trzy ogólne obszary: centralny ekran informacyjno-rozrywkowy, deska rozdzielcza za kierownicą i dodatkowy ekran dla pasażera.
Producent samochodów nie chce, aby kierowcy przewijali liczne menu i starał się udostępnić tylko najważniejsze elementy podczas eksploatacji pojazdu. Mercedes-Benz nazywa to "warstwą zerową" interfejsu.
Producent nie stronił również od włączenia funkcji opartych na sztucznej inteligencji.
Jeśli zawsze dzwonisz do jednej konkretnej osoby w drodze do domu we wtorek wieczorem, zostaniesz poproszony o wykonanie odpowiedniego połączenia w tym dniu tygodnia i o tej określonej porze- czytamy w oficjalnym oświadczeniu. Inne funkcje, takie jak ogrzewanie fotela lub kierownicy, byłyby również oferowane przez system w zależności od preferencji kierowcy. Ta funkcja "warstwy zerowej" ma na celu uczynienie Hyperscreen tak prostym w użyciu, jak to tylko możliwe, jednocześnie minimalizując czynniki rozpraszające.
MBUX Hyperscreen nieustannie lepiej poznaje klienta i zapewnia dostosowaną do jego potrzeb, spersonalizowaną ofertę informacyjno-rozrywkową i operacyjną, zanim pasażer będzie musiał kliknąć lub przewinąć w dowolnym miejscu- powiedział w oświadczeniu członek zarządu Mercedes-Benz i dyrektor ds. Technicznych Sajjad Khan. Linia samochodów EQ ma wejść do produkcji jeszcze w tym roku.