W przypadku, gdy nie korzystałeś z ReShade, ani nawet o nim nie słyszałeś, na YouTube dostępne są setki filmów pokazujących różne filtry stworzone przez użytkowników dla tego wtryskiwacza końcowego. Celem tego narzędzia jest poprawa jakości wyświetlanego obrazu w wielu popularnych grach poprzez dodanie (często brakujących) funkcji, takich jak antyaliasing SMAA, okluzje otoczenia w przestrzeni ekranu itp., albo poprzez dodanie żywych kolorów do "wyblakłych" tytułów.
![NVIDIA doda wsparcie filtrów ReShade do sterowników GeForce](/imgart/no-reshade-vs-dark-and-realistic-vs-whos-blue-vs-vivid-2-e1571861700979.jpg)
Trudno powiedzieć, jak wpłynie to na popularność ReShade Project. Może to zależeć od implementacji oprogramowania przez producenta. NVIDIA twierdzi tylko, że użytkownicy będą mogli "korzystać z setek filtrów", ale nie określają, czy można je zaimportować ręcznie.
Nowy sterownik z obsługą ReShade będzie dostępny w przyszłym tygodniu podczas premiery GeForce GTX 1660 SUPER. NVIDIA potwierdziła, że filtry ReShade będą obsługiwane przez GeForce Experience przy użyciu technologii NVIDIA Freestyle i Ansel.
![NVIDIA doda wsparcie filtrów ReShade do sterowników GeForce](/imgart/no-reshade-vs-dark-and-realistic-vs-whos-blue-vs-vivid-2-e1571861700979.jpg)
Trudno powiedzieć, jak wpłynie to na popularność ReShade Project. Może to zależeć od implementacji oprogramowania przez producenta. NVIDIA twierdzi tylko, że użytkownicy będą mogli "korzystać z setek filtrów", ale nie określają, czy można je zaimportować ręcznie.
Nowy sterownik z obsługą ReShade będzie dostępny w przyszłym tygodniu podczas premiery GeForce GTX 1660 SUPER. NVIDIA potwierdziła, że filtry ReShade będą obsługiwane przez GeForce Experience przy użyciu technologii NVIDIA Freestyle i Ansel.