W przypadku, gdy nie korzystałeś z ReShade, ani nawet o nim nie słyszałeś, na YouTube dostępne są setki filmów pokazujących różne filtry stworzone przez użytkowników dla tego wtryskiwacza końcowego. Celem tego narzędzia jest poprawa jakości wyświetlanego obrazu w wielu popularnych grach poprzez dodanie (często brakujących) funkcji, takich jak antyaliasing SMAA, okluzje otoczenia w przestrzeni ekranu itp., albo poprzez dodanie żywych kolorów do "wyblakłych" tytułów.

Trudno powiedzieć, jak wpłynie to na popularność ReShade Project. Może to zależeć od implementacji oprogramowania przez producenta. NVIDIA twierdzi tylko, że użytkownicy będą mogli "korzystać z setek filtrów", ale nie określają, czy można je zaimportować ręcznie.

Nowy sterownik z obsługą ReShade będzie dostępny w przyszłym tygodniu podczas premiery GeForce GTX 1660 SUPER. NVIDIA potwierdziła, że filtry ReShade będą obsługiwane przez GeForce Experience przy użyciu technologii NVIDIA Freestyle i Ansel.