
Na pokazach nie zabraknie naturalnie tematu wirtualnej rzeczywistości, obliczeń w grach, rozwoju sztucznej inteligencji oraz nowych technologii graficznych. Poznamy również nowe informacje na temat interfejsu API Vulkan.
Pełną agendę Nvidii na imprezę w San Francisco znajdziecie poniżej:
Sesje związane z grafiką komputerową:
poniedziałek (27 lutego), 10:00-17:00 | Advanced Graphics Tech Day
środa (1 marca), 15:30-16:30 | Watch Dogs 2 - PC Version Success Story with NVIDIA
środa (1 marca), 17:00-18:00 | DirectX 12 Case Studies
czwartek (2 marca), 14:00-14:30 | Adding photo mode to your game with NVIDIA Ansel
czwartek (2 marca), 15:00-15:30 | NVIDIA Aftermath: A new way of debugging crashes on the GPU
czwartek (2 marca), 16:00-17:00 | NVIDIA GameWorks Animation Technologies in Unreal Engine 4
czwartek (2 marca), 17:30-18:30 | Real-Time Rendering Advances from NVIDIA Research
piątek (3 marca), 10:00-11:00 | NVIDIA Vulkan Update / Vulkan GPU Work Creation
piątek (3 marca), 11:30-12:00 | How to Stream Your Game to Millions with GeForce NOW
piątek (3 marca), 13:30-14:30 | The Witness on Android - Post Mortem
Sesje związane z obliczeniami:
czwartek (2 marca), 10:00-11:00 | D3D Async Compute for Physics: Bullets, Bandages, and Blood
czwartek (2 marca), 11:30-12:30 | Game Physics on the GPU with NVIDIA PhysX 3.4
Sesje związane z VR:
środa (1 marca), 12:30-13:30 | Photogrammetry for Games; Art, Technology and Pipeline Integration for Amazing Worlds
piątek (3 marca), 12:15-13:15 | Accelerating your VR Games with VRWorks
piątek (3 marca), 15:00-16:00 | VR Best Practices: Putting the fun in VR Funhouse
Sesje związane z maszynowym uczeniem i sztuczną inteligencją:
środa (1 marca), 9:30-10:30 | Introduction to Deep Learning
środa (1 marca), 11:00-12:00 | Zoom, Enhance, Synthesize! Magic Image Upscaling and Material Synthesis using Deep Learning