Obsługa Priorytetowa
Wybranie w koszyku usługi Obsługi Priorytetowej przyspiesza realizację zamówienia, dzięki czemu możliwe będzie spakowanie, przekazanie przewoźnikowi tego samego dnia roboczego, w którym zostało złożone. Aby przetwarzanie zamówienia w trybie Obsługi Priorytetowej było skuteczne, Twoje zamówienie musi zostać złożone i rozliczone przed godziną 16:00, od poniedziałku do piątku. Jeśli powyższe warunki zostaną spełnione i nie uda nam się wysłać zamówienia w tym samym dniu roboczym, zwrócimy opłatę za przetwarzanie w trybie Obsługi Priorytetowej zostanie zwrócona.
Koszt usługi
W przypadku zamówień złożonych między godziną 11:00 a 16:00, od poniedziałku do piątku, opłata za Obsługę Priorytetową wynosi 20 złotych brutto. W pozostałych przypadkach opłata za Obsługę Priorytetową wynosi 15 złotych brutto.
Zrzeczenie się
We wszystkich okolicznościach maksymalna odpowiedzialność ProLine jest ograniczona wyłącznie do opłaty za Obsługę Priorytetową. Podczas gdy ProLine nie może zagwarantować tego samego dnia wysyłki dla wszystkich zamówień, dołoży wszelkich starań, aby wysłać wszystkie zamówienia w trybie Obsługi Priorytetowej tego samego dnia roboczego, jeśli powyższe warunki zostaną spełnione. W przeciwnym razie opłata za usługę zostanie zwrócona.
Wyjątek
Przetwarzanie w trybie Obsługi Priorytetowej nie jest obecnie dostępne dla produktów niedostępnych, produktów z magazynu w Toruniu oraz dostawców zewnętrznych. W takim przypadku opcja ta nie będzie aktywna w koszyku.