Honda kontynuuje elektryzację całej linii produktów, ale nie jest zainteresowana samochodami napędzanymi wodorowymi ogniwami paliwowymi. Pod koniec października 2019, podczas imprezy "Electric Vision" organizowanej przez Honda w Amsterdamie, firma oznajmiłą "elektryfikacje" wszystkich swoich pojazdów. W języku Hondy oznaczało to w przeważającej mierze przejście na hybrydy.
Nie było jasne, co dokładnie w wyniku tej strategii koncern zrobi z dieslem i ogniwami wodorowymi, jednak wszystko wskazywało na fakt że decyzja o ich porzuceniu zapadła. Katsushi Inoue, prezes Hondy Europe, powiedział: "Być może pojawią się samochody napędzane wodorowymi ogniwami paliwowymi, ale to technologia na kolejną erę. Teraz skupiamy się na pojazdach hybrydowych i elektrycznych". Od września 2019 rozpoczynamy stopniowe wycofywanie się pojazdów na olej napędowy.
Honda zapowiedziała, że do 2021 r. wycofa wszystkie samochody z silnikiem Diesla. Oprócz całkowicie elektrycznej Hondy E, która zostanie wprowadzona na rynek europejski w przyszłym roku, firma wprowadzi drugi pojazd elektryczny, który ma zostać ujawniony do 2022 roku.
Nie było jasne, co dokładnie w wyniku tej strategii koncern zrobi z dieslem i ogniwami wodorowymi, jednak wszystko wskazywało na fakt że decyzja o ich porzuceniu zapadła. Katsushi Inoue, prezes Hondy Europe, powiedział: "Być może pojawią się samochody napędzane wodorowymi ogniwami paliwowymi, ale to technologia na kolejną erę. Teraz skupiamy się na pojazdach hybrydowych i elektrycznych". Od września 2019 rozpoczynamy stopniowe wycofywanie się pojazdów na olej napędowy.
Honda zapowiedziała, że do 2021 r. wycofa wszystkie samochody z silnikiem Diesla. Oprócz całkowicie elektrycznej Hondy E, która zostanie wprowadzona na rynek europejski w przyszłym roku, firma wprowadzi drugi pojazd elektryczny, który ma zostać ujawniony do 2022 roku.