InsERT teleKonsultant (pomoc techniczna 12 miesięczna) do Gratyfikanta i Rewizora GT/nexo

teleKonsultant Obejmuje pakiet usług świadczonych przez najbardziej doświadczonych konsultantów Działu Pomocy Technicznej: Pomoc telefoniczna pomoc telefoniczna udzielana przez naszych specjalistów. Pomoc zdalna w uzasadnionych przypadkach za pomocą bezpiecznego programu TeamViewer połączymy się z Twoim komputerem i wykonamy czynności niezbędne do rozwiązania problemu. Analiza baz danych wykonają ją konsultanci Insertu z działu pomocy technicznej.

Kod: INS_TEL_GRAT_REW

SKU: TK

InsERT teleKonsultant (pomoc techniczna 12 miesięczna) do Gratyfikanta i Rewizora GT/nexo

Brak zdjęcia

Kliknij, aby wyświetlić duże zdjęcia produktu

Gwarancja producenta
miesiące
Zwrot / wymiana towaru
Masz na to 14 dni
Możesz zapłacić za pomocą
BLIK, Przelewy24, Raty, Kartą, Przy odbiorze
Wysyłka za pomocą
InPost, DPD, DHL
Kod: INS_TEL_GRAT_REW
SKU: TK
EAN:

InsERT teleKonsultant (pomoc techniczna 12 miesięczna) do Gratyfikanta i Rewizora GT/nexo

teleKonsultant Obejmuje pakiet usług świadczonych przez najbardziej doświadczonych konsultantów Działu Pomocy Technicznej: Pomoc telefoniczna pomoc telefoniczna udzielana przez naszych specjalistów. Pomoc zdalna w uzasadnionych przypadkach za pomocą bezpiecznego programu TeamViewer połączymy się z Twoim komputerem i wykonamy czynności niezbędne do rozwiązania problemu. Analiza baz danych wykonają ją konsultanci Insertu z działu pomocy technicznej.

Najważniejsze cechy

  • Gratyfikant GT/nexo
  • Rewizor GT/nexo
  • Pomoc telefoniczna
  • Pomoc zdalna

TeleKonsultant - specjalistyczna pomoc techniczna


TeleKonsultant to system dający dostęp do specjalistycznej pomocy technicznej. Został przygotowany dla klientów, których pytania i problemy wykraczają poza instalację i rozpoczęcie pracy z programem. TeleKonsultant daje Państwu gwarancję szybkiej pomocy w rozwiązaniu problemów, a tym samym pewność spokojnego prowadzenia działalności Państwa firmy.

W ramach rocznej licencji uzyskują Państwo:


- Wydzielone numery telefonów do specjalistów

Otrzymają Państwo pomoc telefoniczną we wszelkiego rodzaju pytaniach i problemach, na które możecie natknąć się przy pracy z naszymi programami. Zadanie to realizujemy w gronie najlepszych specjalistów, którzy są ustawicznie szkoleni, by szybciej i sprawniej rozwiązywać Państwa problemy. Każdy program objęty specjalistyczną pomocą techniczną posiada wydzielony numer telefoniczny, co pozwala na szybkie połączenie się z konsultantem i uzyskanie pomocy.

- Oddzwanianie

Dzięki specjalistycznej pomocy technicznej uzyskują Państwo pewność, że nawet w przypadkach pytań, na które nie da się odpowiedzieć doraźnie, nasz pracownik, po szczegółowych konsultacjach z odpowiednimi specjalistami, oddzwoni do Państwa i poda najlepsze rozwiązanie problemu. Takie działanie znacznie obniża Państwa koszty i pozwala zaoszczędzić wiele czasu.

- Incydenty analizy bazy danych

Czasami w wyniku np. awarii sprzętu dane zgromadzone w programie mogą ulec uszkodzeniu. Postaramy się pomóc Państwu nawet w tak trudnej sytuacji. W ramach teleKonsultanta będziecie Państwo mogli przesłać nam dane podmiotu do analizy aż dziesięciokrotnie. W przypadku biur rachunkowych może to być np. dziesieciokrotna analiza bazy tego samego podmiotu lub dwukrotna pięciu różnych podmiotów obsługiwanych przez biuro.

Ofertę teleKonsultanta kierujemy do posiadaczy programów:

Subiekt nexo, Rewizor nexo, Rewizor nexo PRO, Gratyfikant nexo, Gratyfikant nexo PRO, Rewizor GT oraz Gratyfikant GT.

UWAGA

Przy zamawianiu insERT Telekonsultant prosimy o podanie w uwagach do jakiego produktu ma być przypisany telekonsultant

Cechy produktu

Kod INS_TEL_GRAT_REW
SKU TK

Opinie Klientów

PROLINE S.A. nie gwarantuje, że zamieszczone opinie pochodzą od osób, które zakupiły lub używały dany produkt.

Masz ten produkt?
Dodaj pierwszą opinię: InsERT teleKonsultant (pomoc techniczna 12 miesięczna) do Gratyfikanta i Rewizora GT/nexo

Raty

Złóż zamówienie

Znajdź produkt, który spełnia Twoje oczekiwania, dodaj go do koszyka. Następnie, podczas finalizacji zamówienia, będziesz mieć możliwość wyboru płatności ratalnej, co pozwoli Ci na rozłożenie kosztów na dogodne raty w preferowanym przez Ciebie banku. Upewnij się, że Twój PESEL nie jest zablokowany w aplikacji mObywatel 2.0.

Wypełnij wniosek

Po zakończeniu procesu składania zamówienia, otrzymasz na podany e-mail wiadomość z linkiem do wniosku kredytowego. W formularzu będziesz musiał podać informacje osobowe, dane dotyczące Twojego zatrudnienia oraz inne istotne informacje finansowe, co zajmie Ci tylko kilka minut, ale jest niezbędne dla udzielenia kredytu przez bank.

Wybierz sposób dostawy

Po pomyślnym złożeniu wniosku kredytowego, otrzymasz instrukcje dotyczące zawarcia umowy, a Ty będziesz mógł zdecydować, czy wolisz, aby kurier dostarczył Ci dokumenty osobiście, czy też chcesz skorzystać z opcji zawarcia umowy online, która pozwala na szybkie i wygodne sfinalizowanie formalności bez wychodzenia z domu.

Podpisz umowę

Jeśli zdecydowałeś się na kuriera, dokumenty zostaną dostarczone do Twoich drzwi, natomiast w przypadku opcji online wystarczy kilka kliknięć, aby zakończyć proces. Po pomyślnym podpisaniu umowy, możesz wreszcie cieszyć się swoimi nowymi zakupami z Proline.pl, mając pewność, że korzystasz z elastycznych warunków płatności, które dostosowują się do Twoich potrzeb. Jeśli preferujesz odbiór osobisty, w wypełnieniu wniosku pomoże Ci doradca w salonie.

Gwarancja producenta
miesiące
Zwrot / wymiana towaru
Masz na to 14 dni
Możesz zapłacić za pomocą
BLIK, Przelewy24, Raty, Kartą, Przy odbiorze
Wysyłka za pomocą
InPost, DPD, DHL

Zapisz się na mega proMOCJE

Nie strać żadnej informacji o promocji ani kodu rabatowego dostępnego tylko dla subskrybentów. Dołącz teraz do grona odbiorców newslettera ProLine!

Więcej informacji