InsERT Subiekt Sprint 2- rozszerzenie na 5 stanowisk

Subiekt Sprint 2 to system szybkiej sprzedaży przeznaczony dla firm obsługujących klientów detalicznych. Sprawdza się w sklepach jedno- i wielostanowiskowych (w tym samoobsługowych), zarówno w pojedynczych sklepach, jak i sieciach. Współpracuje z systemami handlowymi Subiekt GT lub Subiekt nexo (wymiana danych o towarach, cenach, kontrahentach itp.), a także z wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.).

Kod: INS_SUB_SPR2_D5

SKU: SS2D5

EAN: 2000000140957

InsERT Subiekt Sprint 2- rozszerzenie na 5 stanowisk

Zdjęcie produktu: InsERT Subiekt Sprint 2- rozszerzenie na 5 stanowisk
Zdjęcie produktu: InsERT Subiekt Sprint 2- rozszerzenie na 5 stanowisk
Zdjęcie produktu: InsERT Subiekt Sprint 2- rozszerzenie na 5 stanowisk
Zdjęcie produktu: InsERT Subiekt Sprint 2- rozszerzenie na 5 stanowisk
Następny
Poprzedni

Kliknij, aby wyświetlić duże zdjęcia produktu

Miniatura zdjęcia: InsERT Subiekt Sprint 2- rozszerzenie na 5 stanowisk
Miniatura zdjęcia: InsERT Subiekt Sprint 2- rozszerzenie na 5 stanowisk
Miniatura zdjęcia: InsERT Subiekt Sprint 2- rozszerzenie na 5 stanowisk
Miniatura zdjęcia: InsERT Subiekt Sprint 2- rozszerzenie na 5 stanowisk
Następny
Poprzedni

Wersja: Dystrybucja elektroniczna

Język: Polski

Zobacz więcej szczegółów

Wysyłkowa:
799,00 zł
Stacjonarna:
815,00 zł
Gwarancja producenta
12 miesiące
Zwrot / wymiana towaru
Masz na to 14 dni
Możesz zapłacić za pomocą
BLIK, Przelewy24, Raty, Kartą, Przy odbiorze
Wysyłka za pomocą
InPost, DPD, DHL
Kod: INS_SUB_SPR2_D5
SKU: SS2D5
EAN: 2000000140957

Wersja: Dystrybucja elektroniczna

Język: Polski

Zobacz więcej szczegółów

InsERT Subiekt Sprint 2- rozszerzenie na 5 stanowisk

Subiekt Sprint 2 to system szybkiej sprzedaży przeznaczony dla firm obsługujących klientów detalicznych. Sprawdza się w sklepach jedno- i wielostanowiskowych (w tym samoobsługowych), zarówno w pojedynczych sklepach, jak i sieciach. Współpracuje z systemami handlowymi Subiekt GT lub Subiekt nexo (wymiana danych o towarach, cenach, kontrahentach itp.), a także z wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.).

Najważniejsze cechy

  • Rozszerzenie o 5 stanowisk
  • Przeznaczony dla firm obsługujących klientów detalicznych
  • Współpracuje z systemami handlowymi Subiekt GT lub Subiekt nexo

Subiekt Sprint 2

To zupełnie nowa odsłona programu. System zyskał przejrzysty, intuicyjny interfejs, który maksymalnie upraszcza pracę. Wersja 2 została również wzbogacona o szereg nowych możliwości, które zapewniają szybszą obsługę klientów i sprawniejsze zarządzanie sklepem.

Fhgfhbgh

Sprzedaż i zarządzanie

System złożony jest z dwóch głównych aplikacji - Sprzedaży i Zarządzania. Pierwsza umożliwia wystawianie dokumentów handlowych na stanowiskach sprzedaży; druga to aplikacja typu "back office", która administruje sprzedażą, umożliwiając m.in. konfigurowanie stanowisk włącznie z urządzeniami zewnętrznymi, delegowanie i rozliczanie sprzedawców, kontrolę stanów magazynowych oraz konfigurowanie wymiany danych z systemem handlowym.

Gfjgfjngj

Sprzedaż - najważniejsze funkcje:

1. Sprawdzanie stanu magazynowego asortymentu w innych oddziałach (sklepach)
2. Stosowanie promocji czasowych i cenowych definiowanych w Subiekcie nexo lub Subiekcie GT
3. Wystawianie wszystkich niezbędnych dokumentów sprzedaży (faktury, paragony) oraz zwrotów ze sprzedaży detalicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami
4. Obsługa wielu modeli drukarek fiskalnych w oparciu o protokoły komunikacyjne (m.in.: Novitus, Thermal, Posnet, Elzab, Upos)
5. Obsługa wielu urządzeń zewnętrznych ułatwiających prowadzenie sprzedaży: wag elektronicznych, czytników kodów kreskowych (RS i klawiaturowych), wyświetlaczy
obsługa ekranów dotykowych
6. Przyjmowanie płatności i wydawanie reszty w dowolnej walucie
7. Obsługa różnych form płatności (gotówka, karta, bon)
8. Łatwe i bardzo szybkie wystawianie dokumentów dzięki zapisywaniu i fiskalizowaniu "online", czyli natychmiastowym zapisie do bazy danych i zarejestrowaniu fiskalnym wprowadzonej pozycji asortymentowej
9. Możliwość jednoczesnego wystawiania wielu dokumentów na stanowisku (tryb multidokumentowy)
10. Obsługa rabatów z możliwością definiowania dopuszczalnych progów rabatowych dla poszczególnych sprzedawców
11. Możliwość pobrania części utargu w trakcie pracy sprzedawcy
12. Identyfikacja towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych oraz różnych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, za pomocą mechanizmu InsTYNKT)
13. Obsługa asortymentu powiązanego (np. towar z opakowaniem)
14. Obsługa kodów kreskowych ze zmienną ilością, ceną, wagą
15. Anulowanie pozycji i całego dokumentu;
16. Drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych
17. W interfejsie dotykowym możliwość korzystania z przycisków szybkiej ilości (przydatne przy sprzedaży towarów w paczkach).

Zarządzanie sklepem - najważniejsze funkcje:

1. Konfigurowanie stanowisk sprzedaży z uwzględnianiem specyfiki prowadzonej na nich sprzedaży oraz zarządzanie infrastrukturą sprzętową
2. Kompleksowa obsługa personelu, z przypisywaniem ról i uprawnień oraz delegowaniem i rozliczaniem sprzedawców
3. Zarządzanie asortymentem - stany magazynowe (przyjęcie towaru, zwrot towaru, inwentaryzacja, przesorty), cenniki
4. Współpraca z systemem handlowym (Subiekt GT lub Subiekt nexo) - importowanie towarów, kontrahentów, cenników, użytkowników, danych o podmiocie; eksport sprzedaży możliwość ustalenia harmonogramu wymiany danych między Subiektem Sprint a systemem handlowym.

Najważniejsze nowości w Subiekcie Sprint 2


1. Nowy wygląd programu - ułatwione poruszanie się po systemie
2. Zmiana ceny asortymentu niezależnie od systemu handlowego
3 Zbiorcze przypisywanie ustawień dotyczących ekranu dotykowego dla wszystkich stanowisk
4. Drukowanie duplikatów wystawionych dokumentów handlowych;
5. Przypisywanie filtrów towarów do stanowiska (na danym stanowisku domyślnie użytkownik będzie widział odfiltrowaną listę asortymentową)
6. Usuwanie wszystkich zastosowanych rabatów w trakcie wystawiania dokumentu handlowego
7. Możliwość wydrukowania ostatnio wystawionego dokumentu
8. Możliwość zabezpieczania pliku archiwum hasłem
9. Dodatkowe zabezpieczanie po stronie systemu handlowego przed pojawianiem się różnic w stanach magazynowych między sklepem, centralą a systemem handlowym. Zabezpieczenie dostępne po stronie systemu handlowego Subiekt GT w wersji 1.39
10. Filtrowanie towarów po statusie aktywności (dowolny, aktywny, nieaktywny).

Cechy produktu

Wersja Dystrybucja elektroniczna
Język Polski
Producent InsERT
Kod INS_SUB_SPR2_D5
SKU SS2D5
EAN 2000000140957
Gwarancja producenta 12 miesięcy
InsERT S.A.
ul. Jerzmanowska 2
54-519 Wrocław
sprzedaz@insert.com.pl

Opinie Klientów

PROLINE S.A. nie gwarantuje, że zamieszczone opinie pochodzą od osób, które zakupiły lub używały dany produkt.

Masz ten produkt?
Dodaj pierwszą opinię: InsERT Subiekt Sprint 2- rozszerzenie na 5 stanowisk

Raty

Złóż zamówienie

Znajdź produkt, który spełnia Twoje oczekiwania, dodaj go do koszyka. Następnie, podczas finalizacji zamówienia, będziesz mieć możliwość wyboru płatności ratalnej, co pozwoli Ci na rozłożenie kosztów na dogodne raty w preferowanym przez Ciebie banku. Upewnij się, że Twój PESEL nie jest zablokowany w aplikacji mObywatel 2.0.

Wypełnij wniosek

Po zakończeniu procesu składania zamówienia, otrzymasz na podany e-mail wiadomość z linkiem do wniosku kredytowego. W formularzu będziesz musiał podać informacje osobowe, dane dotyczące Twojego zatrudnienia oraz inne istotne informacje finansowe, co zajmie Ci tylko kilka minut, ale jest niezbędne dla udzielenia kredytu przez bank.

Wybierz sposób dostawy

Po pomyślnym złożeniu wniosku kredytowego, otrzymasz instrukcje dotyczące zawarcia umowy, a Ty będziesz mógł zdecydować, czy wolisz, aby kurier dostarczył Ci dokumenty osobiście, czy też chcesz skorzystać z opcji zawarcia umowy online, która pozwala na szybkie i wygodne sfinalizowanie formalności bez wychodzenia z domu.

Podpisz umowę

Jeśli zdecydowałeś się na kuriera, dokumenty zostaną dostarczone do Twoich drzwi, natomiast w przypadku opcji online wystarczy kilka kliknięć, aby zakończyć proces. Po pomyślnym podpisaniu umowy, możesz wreszcie cieszyć się swoimi nowymi zakupami z Proline.pl, mając pewność, że korzystasz z elastycznych warunków płatności, które dostosowują się do Twoich potrzeb. Jeśli preferujesz odbiór osobisty, w wypełnieniu wniosku pomoże Ci doradca w salonie.

Wysyłkowa:
799,00 zł
Stacjonarna:
815,00 zł
Gwarancja producenta
12 miesiące
Zwrot / wymiana towaru
Masz na to 14 dni
Możesz zapłacić za pomocą
BLIK, Przelewy24, Raty, Kartą, Przy odbiorze
Wysyłka za pomocą
InPost, DPD, DHL

Zapisz się na mega proMOCJE

Nie strać żadnej informacji o promocji ani kodu rabatowego dostępnego tylko dla subskrybentów. Dołącz teraz do grona odbiorców newslettera ProLine!

Więcej informacji