Interbrand opublikował swoją coroczną listę najbardziej wartościowych marek świata i jak nietrudno się domyślić zestawienie z 2015 roku niewiele różni się od tego z ubiegłego roku. Apple jest najbardziej wartościową marką 2015 roku. Firma z Cupertino wyprzedza Google'a, a w pierwszej dziesiątce znajdziemy jeszcze Microsoft, IBM, Samsunga i Amazon.

Marka Apple wyceniana jest na 170 mld USD, natomiast wartość Google szacuje się na 120 mld USD, co oznacza, że amerykańscy giganci odnotowali wzrost wartości o odpowiednio 43% oraz 12%. Na czwartym miejscu wylądował Microsoft (67,7 mld), piątą pozycję okupuje IBM (65 mld), siódmy jest Samsung (45,3 mld), a dziesiąty Amazon (38 mld). W pierwszej dwudziestce mamy jeszcze Intela (pozycja 14., 35,4 mld), Cisco (15., 29,9 mld), Oracle (16., 27,3 mld) i HP (18., 23 mld). Największy wzrost wartości ze wszystkich firm dostępnych w rankingu odnotował Facebook - marka warta jest obecnie 22 mld dolarów, czyli o 54 procent więcej rok do roku.

W tym roku na listę załapało się także Lenovo, które sklasyfikowane zostało na 100 miejscu, a debiut zaliczył także PayPal (97 miejsce) - poza top 100 wypadły natomiast Nokia i Nintendo.