Informacje archiwalne

Produkt o kodzie BX80684I59400F został wycofany z oferty.

Oglądasz archiwalne informacje o produkcie, jego parametrach i cechach technicznych! Produkt nie jest dostępny ale poniższe informacje możesz potraktować jako swoistą bazę wiedzy technicznej. I nadal możesz linkować do tej karty produktu aby przywołać jego parametry techniczne.

Procesor Intel Core i5-9400F Coffee Lake Refresh 2,9 GHz s. 1151 Box

Ocena: Ocena: 4.574.57 / 6 - 35 opinii | kod: BX80684I59400F

Opis Procesor Intel Core i5-9400F Coffee Lake Refresh 2,9 GHz s. 1151 Box

Intel Core i5-9400F to procesor oparty na mikro architekturze Coffee Lake wykonanej w wymiarze technologicznym 14nm. Gwarantuje ona doskonałą wydajność zarówno w grach, jak i zastosowaniach profesjonalnych. Niezwykle krótki czas reakcji pozwala na błyskawiczne przełączanie pomiędzy aplikacjami i przeglądanie zasobów sieci. Poznasz zupełnie nowy poziom wrażeń multimedialnych.
Najważniejsze cechy
  • 6 wątków
  • 6 rdzeni
  • typ gniazda Socket 1151
Procesor Intel Core i5-9400F wyposażony w technologie Intel Turbo Boost 2.0, która zwiększa wydajność i dynamikę działania, zapewnia więcej czasu na produktywne zadania, mniej na czekanie. Możesz z łatwością tworzyć, edytować i udostępniać materiały multimedialne w rozdzielczości 4K oraz korzystać z płynnej obsługi filmów o rozdzielczości 4K i filmów sferycznych.

Cechy produktu Procesor Intel Core i5-9400F Coffee Lake Refresh 2,9 GHz s. 1151 Box

TypCore i5
WersjaBOX z chłodzeniem
WariantSeria Core-F
Ilość rdzeni6
Ilość wątków6
Częstotliwość bazowa2900 MHz
Częstotliwość Turbo4100 MHz
ZłączeLGA1151
TDP65 W
Cache9 MB
Litografia14 nm
Architektura64 bit
ProducentIntel


 

Dostępność w salonach


Centrala Mirków (magazyn wysyłkowy):
Kalisz:
Legnica:
Katowice:
Gliwice:
Bytom:
Poznań:
Opole:Dzwoń: 77 4536349Dzwoń: 77 4536349
Trzebnica:
 

Podobne produkty




Osoby które kupowały często kupowały też:


Opinie, komentarzeProcesor Intel Core i5-9400F Coffee Lake… - Recenzje, opinie i komentarze

Ocena: Ocena: 4.57 4.57 / 6 - 35 opinii
Sojer · OpiniaHmm. W zasadzie Core i5-8400, ale bez GPU, ale w cenie Core i5-8400. Oba 899 zł (w promocji 849 zł ten ostatni).
Oszołomiony · OpiniaCo oznacza literka "F" w tum modelu? Failure?
1 Luty 2019 · Niska OCENA: 1Ocena: 2
Jas · Odpowiedź@Oszołomiony: Literka F od fu*** czyli struganiu nabywcy.
1 Luty 2019 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Sojer · @Oszołomiony F oznacza brak zintegrowanego GPU (bez karty graficznej nie działa). Dostajesz mniej, a płacisz tyle samo co z GPU. Witamy w 2019 roku.
3 Luty 2019 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Xenomorph · OdpowiedźF jak frajer edition, nie wiem dlaczego wcześniej ten koment nie przeszedł:)
4 Luty 2019 · Niska OCENA: 2Ocena: 3
Cyka blyat · Opiniapo pierwsze procek nie jest w cenie i5-8400 bo i5-8400 jest niedostepny:D
po drugie nie ma GPU bo po co komus GPU w procku:D
a po trzecie jest wydajniejszy od i5-8400 w benchmarkach
a po czwarte F jak Fantastic
ktos ma jeszcze dylemat?

5 Luty 2019 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Sojer · Odpowiedź@Cyka blyat Sprawdziłem na ceneo, że i5-8400 jest w granicach tej ceny. Oba mają glut pod IHS, podobne zegary, a ten iGPU jest dużym plusem.
5 Luty 2019 · Niska OCENA: 1Ocena: 2
Any · Odpowiedź@Cyka blyat:
Sprzedać szajs z nieaktywna grafika za ta sama cenę jeszcze z glutem a fanboye i tak kupią. Po co zintegrowana grafika ??? dowiesz się jak Ci grafa padnie.

5 Luty 2019 · Niska OCENA: 1Ocena: 2
Przyjemny · Opiniajak to nie ma wewnetrznej grafiki skoro wszystkie procki intela majaa
6 Luty 2019 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Cyka blyat · Odpowiedź@Sojer: Jak juz sprawdzales jakie sa roznice to szkoda, ze nie doczytales, ze sa 2 wersje i5-9400F z glutem i lutem.
6 Luty 2019 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Cyka blyat · Odpowiedź@Any: Padla Ci kiedys grafika dedykowana i byles zmuszony korzystac z integry? Ja nie mam takich doswidczen, poza tym jesli by mi padla grafika to jedyne co moglbym zrobic to do serwisu oddac, bo przeciez na integrze nie pograsz - bo jak rozumiem komp do grania? Wiec nadal uwazam ze integra w procku to rzecz bezuzyteczna dla gracza.
6 Luty 2019 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Sojer · OdpowiedźJeżeli za X lat zmienię płytę to przecież mogę dać matce ten procesor, a jej nie potrzeba karty graficznej 6 GB, więc integra byłąby w sam raz. Kolejna sprawa - Skąd klient ma wiedzieć, czy kupuje i5-9400F z glutem czy lutem, skoro mają takie same ceny i opakowania, a jedynym tropem może być seria lub data produckji.
6 Luty 2019 · Niska OCENA: 1Ocena: 2
Any · Odpowiedź@Cyka blyat: Tak padła mi grafika i miałem procesor bez GPU, na reklamacje karty czekałem prawie miesiąc, więc lepiej mieć procka z GPU i korzystać choćby z internetu niż wogóle.
6 Luty 2019 · Niska OCENA: 2Ocena: 3
Cyka blyat · Odpowiedź@Sojer: Masz racje. Choc jesli ktos kupuje i5-9400F wiedzac o tym, ze jest to procesor, jakby nie bylo budzetowym rozwiazaniem, do gier to czy na prawde waznym jest to czy ma lut czy glut?
Kiedys nie bylo mowy o lutowanym IHS i nikt nie plakal. Zwroc uwage w czym tkwi twoj problem, sciska Cie, ze Intel zabral Ci cos czego nieuzywales, delikatnie podkrecil zegar i sprzedaje w podobnej cenie niz model nizszy.
Dla mnie jest jedno rozwiazanie w tej sytuacji - nie chcesz nie kupuj ale swoimi wywodami na temat tego co ty zrobisz z tym prockeim po X latach to na prawde nie jest argument.
Moze wyglada to troche tak jakbym sie uparl na ten produkt ale wchodzac na strone produktu chcialbym poczytac jakies konstruktywne opinie na temat procka czy ktos kupil, uzywal, jakie sa jego za i przeciw, a znow musze przechodzic przez gownoburze ludzi ktorzy zielonego pojecia nie maja o tym co pisza i po co. Nie kupiles? Lub nie masz konkretnego pytania na temat procka? To po co sie wypowiadasz?

6 Luty 2019 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Cyka blyat · Odpowiedź@Any: Wiesz do przegladania internetu to mam inne urzedzenia, Ty zapewne tez je masz ale ok, jesli siedzenie przed kompem byle siedziec zastapi meczyk w ulubiona gre to masz racje bez integry ani rusz;)
6 Luty 2019 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Sojer · Odpowiedź@Cyka blyat: Nie rozumiem argumentu, że kiedyś nie było lutowanego IHS. Nie zawsze tak było. Kiedyś (2010-2018) wszystkie Intele miały integrę... jeżeli coś wycinają to spodziewam się, że koszt spadł, a więc cena powinna także.
6 Luty 2019 · Niska OCENA: 1Ocena: 2
Xyz · OpiniaKiedyś właśnie były lutowane IHS (np. Sandy Bridge)
6 Luty 2019 · Średnia OCENA: 3Ocena: 4
Przejety · Opiniajak mozna sprawdzic czy jest glut czy lut
7 Luty 2019 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Xenomorph · Odpowiedź@Przejęty Nie można, w tym cały wic:)). Ale kto w dzisiejszych czasach w ogóle kupuje intela? W AMD przynajmniej wiadomo, że glut mają tylko APU.
@Cyka blyat. Jak ci się ta pasta zeschnie, to nawet na budżetowym CPU może być problem...

7 Luty 2019 · Niska OCENA: 2Ocena: 3
Seba1 · Odpowiedźmam i9-9900k i co mi zrobicie ?
8 Luty 2019 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Plll · Problemjak wygląda porównanie tego procka z i5 8400 bo wyglądają bardzo podobnie oczywiście prócz grafiki...?
8 Luty 2019 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
I5 · OpiniaWłaśnie Sandy Bridge.Jakie to ma wielkie znaczenie czy w i5 8400 jest glut czy lut ?
Jego i tak się,nie pokręci spektakularnie. Kilka Mhz na szynie mobo. Obecnie działam jeszcze na i5 2500k @ 5,0 Ghz (żaden selekt,prawie wszystkie sie tak kręciły) z bazowego taktowania 3,3 Ghz jest to przyrost wydajności, jednak bez lutowanego IHS raczej nie byłoby to możliwe. Zintegrowana grafa, jak najbardziej na plus.Przy zainstalowaniu oprogramowania Lucid Virtu aby procesor wykorzystywał integrę, gdy głowna karta nie jest mocno obciązona. Minus tego rozwiązania ta karta na PCI-E nie wyłączona jest całkowicie, pobieta kilka watów.System zabiera domyślnie część RAMu ,dla karty zintegrowanej.

12 Luty 2019 · Niska OCENA: 1Ocena: 2
Cyka blyat · Odpowiedź@I5: Z tego co pamietam to plyta musiala miec wsparcie dla lucid virtu, zgodze sie z tym ze i5-2500k krecily sie doskonale. Karta graficzna w procku to rozwiazanie, z ktorego nigdy nie korzystalem i nie mam zamiaru wiec czy jest czy go nie ma jak dla mnie bez roznicy.
Dyskusja sie toczy o to czemu, jak to tak ze zabrali, okroili i sprzedaja w tej samej cenie, ludzie placza ze Intel ble, ze kto to kupi i AMD najlepszy... Po co wypisywac takie farmazony, widzisz jakies przeciwnosci to nie kupuj ale sa ludzie, ktorzy docenia np fakt, ze jest to procek pod nowy chipset, ze bedzie bardziej energooszczedny, ze ma o kilka Mhz wyzszy zegar i nie posiada gownianej karty graficznej na pokladzie z ktorej i tak gracz nie skorzysta bo niby po co:)
Ostatnio widzialem film gdzies w internetach, koles odpalil The Division 2 na HD630 na low i jakiejs niskiej rozdzielczosci, smigalo w 18 klatkach.
Czekam teraz na komentarz typu "a widzisz jednak integra do gier tez sie nadaje"
Blagam troche wiecej pokory:)

13 Luty 2019 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Cyka blyat · OdpowiedźPoza tym technologia Lucid Virtu jest z 2011 r. jak nie wczesniej, wiec nie wiem jak ona sie ma do najnowszych chipsetow i czy ma wsparcie dla nowych procesorow bo jakos cisza na ten temat.
13 Luty 2019 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Cyka blyat · Odpowiedź@Seba1: Nic.
13 Luty 2019 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Xenomorph · Odpowiedź@Cyka blyat LV to był niewypał już w momencie premiery, dlatego się z tego rakiem wycofali.
16 Luty 2019 · Niska OCENA: 2Ocena: 3
Karamba · Problemktos mi wytlumaczy czemu nie widze 4.1 ghz turbo podczac grania w msi afterburner? max 3900, moj stary haswell 4690k ma boost do 3900 i wsyztskie rdzenie na tyle chodza podczas giercowania
Milena · Odpowiedź@Karamba: A więc I5 9400F na wszystkich 6 rdzeniach ma maksymalny boost 3.9Ghz a dla pojedyńczego rdzenia 4.1 Ghz . Fabryka intela zawsze podaje maksymalny boost pojedyńczego rdzenia wprowadzając w błąd tym samym użytkowników . Generalnie IPC 9400F jest na poziomie ryzen 5 2600 wykręconego na 4.2 Ghz na byle jakiej B450
2 Styczeń 2020 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Karamba · Odpowiedź@Milena: no tak ale oc ryzena jest calkwocie bez sensu chyba do giercowania? pobór W całej platformy zniszczy budzet domowy plus temepratury VRM na plytach b450 ktore swoje kosztuja
4 Styczeń 2020 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Milena · Odpowiedź@Karamba: Śpieszę wytłumaczyć jak wyglada naprawdę OC (zen+ 12nm) a więc AMD Ryzen 5 2600 po OC do 4.2 Ghz przy 1.4v pobiera 83wat ze stockowych 65 test z AVX wszytkie rdzenie , i to jest dużo według ciebie!! , badziewna sekcja zasilania Gigabyte B450M S2H ledwo ma 60 stopnni przy maks OC tego procka . Pobór przed i po OC całej platformy ledwo wzrasta o 40W gdzie sama sprawność sekcji VRM jest mizerna . Następna kwestia to ceny B450 które według ciebie są wysokie , 245 zł z Gigabyte B450M S2H z możliowścia OC to według ciebie dużo ?? Byle jaka chłamowata H310 to 250 zł więc ten tego ...
6 Styczeń 2020 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Olek · OdpowiedźMilena nieźle fantazjujesz.
16 Luty 2020 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Kulawy · Odpowiedź@Olek: cos ta milena faktycznie opiwiada bajki, przeciez wszyscy testerzy plyt b450 jednoznacznie udowodnili do czego nadaja sie CRM na b450 a juz napewno shot od gigabyte, dodatkowo jets bardzo malo opinie tych ktorzy kupili jakakalwiek plyte z b450 w recenzjach sklepowych,a szkoda ze nikt nie potarfi po zakupie wystawic rzetelnej opinie, w snsie realnej jak jest - ja jako ignorant maialem wlasnie przjesc na ryzena z haswella - ale w oststniej chwili zrozumeialem ze ryzeny nie maja zintegrowanej grafiki!! lol a ja uzywam przez 80% Pc bez karty, kupuje grafike tylko do ogrania jakies konkretnje gry
11 Marzec 2020 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Leon Markowski · OpiniaPosiadacze i5 9400F wypowiadają się o płytach AMD na układach B450 :) Fakt jest taki że Ryzen 5 1600 AF na obojętnie jakiej badziewnej płycie B450 osiąga stabilne 4.1Ghz przy 1.38 v zależnie od sztuki , pobór z gniazdka po OC to 130-150W Sekcje zasilania nawet najtańszych płyt są w stanie ten procesor obsłużyć ale to jest ich max , OC ryzena 7 2700 kończy się na throtlingu sekcji zasilania na płytce za 250 zł, ale już płyty za 370 jak asrock B450Gaming K4 lub MSI B450 A-Pro radzą sobie bez problemu. Oj panowie macie fantazje takie bzdety pisać że na B450 nic się nie da podkręcać . Fakt jest tylko taki że "Milena coś w teście sknociła bo jej za mały pobór wyszedł . Niestety wszystkie procesory na rynku po OC Żrą dużo prądu i nie ma od tego wyjątków , fizyki się nie oszuka
14 Marzec 2020 · Wysoka OCENA: 4Ocena: 5
Green Arrow · OdpowiedźLeon Markowski: Przeznaczenie da się oszukać
Kirk Duglas · Opinia"I5 9400F" miał być Ryzen 3 3300x ale nie ma , 3100 to badziew z oddzielnymi CCX, za 600 zł to jedyna opcja . dobra wydajność w nowych grach całkowicie wystarczający w 1440p , czasami się w multi przytka ale detale wystarczy zrzucić i frametime jest spoko . No cóż "Skylake" wiecznie żywy

Dodaj kolejny komentarz:



Ocena:
                  







  Oficjalne odpowiedzi ProLine są oznaczone innym kolorem i ikoną  Zobacz regulamin komentarzyZasady umieszczania komentarzy
Wstecz  Góra Strony  
Copyright © 2002-2024 by ProLine.     Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zamknij /  Close

Newsletter ProLine

Więcej o Newsletterze ProLine

Chcesz wiedzieć wszystko przed innymi?

Zapisz się do newslettera i nie pozwól, by coś cię ominęło!

Nie przegap żadnej promocji, zdobywaj kody rabatowe.

Otrzymuj informacje o okazjach i nowościach w ofercie.