Produkt o kodzie DUAL-RX5500XT-O8G-EVO został wycofany z oferty.Oglądasz archiwalne informacje o produkcie, jego parametrach i cechach technicznych! Produkt nie jest dostępny ale poniższe informacje możesz potraktować jako swoistą bazę wiedzy technicznej. I nadal możesz linkować do tej karty produktu aby przywołać jego parametry techniczne.ASUS Radeon RX 5500 XT EVO OC 8GB GDDR6 DUAL-RX5500XT-O8G-EVODodaj swoją ocenę | kod: DUAL-RX5500XT-O8G-EVOOpis ASUS Radeon RX 5500 XT EVO OC 8GB GDDR6 DUAL-RX5500XT-O8G-EVOASUS Dual Radeon RX 5500 XT EVO oferuje rozgrywkę w jakości 1080p na maksymalnych ustawieniach. Najważniejsze cechy
2x wentylator. 2x zabawa.ASUS Dual Radeon RX 5500 XT EVO zapewnia czystą rozgrywkę na PC, łącząc wydajność i prostotę jak żadna inna w tym przedziale cenowym. Wentylatory Axial-tech o odporności na kurz IP5X utrzymują wszystko w czystości i doskonale zchładzają układ. Technologia Auto-Extreme i ochronna płyta tylna zapewniają całkowitą niezawodność. Jest to idealne połączenie zapewniające potężne wrażenia w grach.Wentylatory o konstrukcji Axial-techWentylatory te zostały na nowo zaprojektowane do zastosowania w najnowszej generacji najlepszych kart graficznych ROG i są wyposażone w mniejszy hub i dłuższe łopatki, a także pierścień blokujący do zwiększenia ciśnienia w dół.Technologia Auto-ExtremeTechnologia Auto-Extreme to zautomatyzowany proces produkcyjny, który wyznacza nowe standardy branżowe poprzez wykonanie całego lutowania w pojedynczym kroku. Udało się w ten sposób zredukować obciążenie termiczne komponentów oraz uniknąć wykorzystywania agresywnych chemikaliów, co w końcowym efekcie zmniejsza negatywny wpływ na środowisko naturalne, obniża zużycie energii podczas produkcji, a także ogólnie zapewnia bardziej niezawodny produkt końcowy.Technologia Radeon Anti-LagKiedy liczy się każda klatka animacji i każde kliknięcie, technologia AMD Radeon Anti-Lag jest doskonałym narzędziem i obowiązkowym komponentem dla graczy i profesjonalnych zawodników eSports. Technologia Radeon Anti-Lag funkcjonuje na zasadzie minimalizowania czasu, jaki upływa od naciśnięcia klawisza przez gracza lub wykonania ruchu myszą - do widocznej reakcji na ekranie. |