Polkomtel przy technologicznym wsparciu Asseco rozbudowuje autorskie rozwiązanie Grupy Polsat do sprzedaży produktów i usług grupy. Dzięki temu możliwe będzie w pełni efektywne wykorzystanie synergii Plusa i Cyfrowego Polsatu.

W ramach prowadzonych prac wykorzystywane jest autorskie rozwiązanie stosowane w Cyfrowym Polsacie, pozwalające na pełną kontrolę rozwoju, przy jednoczesnym racjonalnym poziomie kosztów i braku uzależnienia od dostawcy.

Obok funkcjonalności typowych dla rozwiązań CRM, takich jak historia relacji z klientem, kartoteka klienta, katalog produktów, obsługa posprzedażowa czy wielokanałowość, w ramach projektu rozbudowane zostanie narzędzie do zarządzania zamówieniami oraz platforma integracyjna. Nowe aplikacje zostaną zintegrowane z istniejącymi i działającymi już systemami Polkomtelu tworząc spójną i jeszcze efektywniejszą platformę wsparcia biznesu całej tak dużej organizacji jaką jest obecnie Grupa Polsat.

Projekt jest rozwinięciem zapowiadanych wcześniej synergii systemowych między Cyfrowym Polsatem i Polkomtelem. Realizowana obecnie modernizacja naszego systemu CRM pozwoli jeszcze sprawniej niż dotychczas odpowiadać na oczekiwania klientów i zapewni im wysoki komfort korzystania z naszych usług
- podkreśla Jarosław Chudziak, Dyrektor Zarządzający do spraw IT Polkomtelu i Cyfrowego Polsatu.

Integracja i rozbudowa systemów informatycznych Polkomtelu i Cyfrowego Polsatu przyczyni się do rozwoju wspólnej sprzedaży, czyli kluczowego obszaru w Grupie. Usprawni również łączenie produktów i ofert oraz sprzedaż pakietową, co prowadzić będzie do osiągania jeszcze lepszych wyników, a także umacniania Grupy Polsat na pozycji lidera rynku. Pierwsza faza projektu ma zakończyć się w marcu 2015 roku.

[Łukasz Szewczyk]