Jesteś tutaj:
ProLine.pl » Aktualności » Niemal godzinny gameplay z 64 osobowej rozgrywki w Battlefield 1
Data: 2016-06-14 Niemal godzinny gameplay z 64 osobowej rozgrywki w Battlefield 1
Niedawno prezentowaliśmy nowy trailer Battlefield 1 z E3. Teraz możemy pokazać wam niemal godzinny gameplay jednej z najgorętszych gier 2016 roku. Jak wam się podoba? Warto pamiętać, że tak jak w przypadku poprzednich wersji planowane są beta testy, na temat których niebawem zostaną ujawnione szczegółowe informacje. Battlefield 1 zadebiutuje 21 października na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Zdecydowanie warto zobaczyć ten pokaz rozgrywki w 64-osobowym trybie multiplayer.
VIDEO Uważasz ten news za ciekawy? Udostępnij go innym! Wstecz
Niemal godzinny gameplay z 64 osobowej… - Recenzje, opinie i komentarze
Ocena klientów: 4.86 / 6 - Ilość recenzji: 14
PaPel ·
Widać że klimat będzie dobry jak zawsze w serii:)
Klient ·
...i znow trzeba gnać przez pół mapy aby polec w ciagu kilku sekund...
AbC ·
@Klient to idź grać w CoD'a. Battlefield na tym nie polega.
Kyle ·
Popatrzcie kto tam sobie pogrywa w tą giereczkę: SnoopDog, TerryCrews {pewnie znacie z widzenia w filmach}, Jamie Foxx. :) :) :)
Żyd ·
Boże ty mój. Nie... BF to nie gra na te klimaty... wolę zagrać w RO2.
Creative ·
Niestety musze to powiedzieć: BF1 jest zrobiony pod randomów. Rozgrywka jest (znowu niestety) bardzo podobnado najnowwszego battlefronta z mechanizmami z Hardlina. Ktokolwiek grał w te gry, wie że nie przyjęły się zbyt dobrze. Są po prostu za proste, za łatwe, a bardziej zaawansowanym graczom to się szybko nudzi.. Poza tym z całą pewnościa mogę powiedzieć (spędziłem w bf4 700h), że prawie wszystkie tekstury zostały żywcem przeniesione z BAttlefielda 4. Nawet nie natrudzili się by przygotować nowe. podsumowanie: jeśli gra będzie wyglądała tak jak teraz i będą zastosowane takie same mechanizmy to gra sie nie przyjmie, a wszyscy "hardkorowi" gracze zostaną przy bf4. qed.
Raaf ·
@Creative - 'Prawie wszystkie tekstury żywcem przeniesione z BF4' nawet nie komentuję tego bo nie ma sensu... Natomiast z całą pewnością mogę powiedzieć, że nie wiesz co to jest tekstura (spędziłem przy teksturach 7lat).
Creative ·
@Raaf: Tekstura: powierzchnia ścian trójwymiarowych obiektów graficznych. Takie właśnie powierzchnie ścian trójwymiarowych widzimy w grach. Są to wizualizacje obiektów takich jak modele broni, detale terenu itd. Prościej nie mogłem. Spałeś całe 7 lat?
Kyle ·
@Creative: .... no i którą teksturę niby przeniesiono żywcem z BF4 do BF1 ? Konkretny przykład proszę.
Lort ·
BF1 gameplay fajny ale nie moje klimaty, za prosto za szybko za łatwo... szkoda, RO2&RS dalej wymiata :)
Mikel ·
Wiadomo juz jakie podzespoły beda potrzebne ???
Creative ·
@Mikel: Takie same jak w bf4.
@Raaf: A to dlatego, że gra jest bardzo podobna do bf4. Przykład tekstury: trawa.
Raaf ·
@Creative: Niezbyt precyzyjna definicja, ale wystarcza do zadania pytania (jakie już zresztą padło): jakie 'prawie wszystkie tekstury' zostały żywcem przeniesione z BF4? Tak się składa, że również posiadam BF4 i jakoś nie widzę 'prawie wszystkich żywcem przeniesionych tekstur' obojętnie jak na to patrzę i jakiej definicji tekstury używam. (p.s. dużo wcześniej zanim przespałem te 7lat nauczono mnie myśleć i nie rzucać bezpodstawnych oskarżeń - zrobili to rodzice, z całą pewnością polecam)
Raaf ·
@Creative: Ok, nawet jeśli tekstura trawy jest z bf4 to i tak: 1. Po co zmieniać coś, co wygląda dobrze. 2. Do 'prawie wszystkie tekstury' sporo jeszcze Ci brakuje.
Copyright © 2002-2021 by ProLine. Wszelkie prawa zastrzeżone.