Interia rozpoczyna zasięgową kampanię reklamową, której celem jest zaprezentowanie nowej identyfikacji wizualnej oraz uruchomionej na początku września nowej strony głównej portalu. Portal stawia na wzmocnienie swojego wizerunku jako źródła codziennych informacji.
Świat jest wielowymiarowy i różnorodny. Nie istnieje jeden punkt widzenia ani jeden sposób odbioru rzeczywistości. Nowa strona główna Interii to przejrzyste i uporządkowane okno na świat, które w interesujący sposób przedstawia najważniejsze wydarzenia. Taki też przekaz płynie ze spotów i kreacji reklamowych portalu.

Tworząc założenia do obecnej kampanii reklamowej, postawiliśmy sobie za cel wzmocnienie wizerunku Interii jako dojrzałego medium, którego zadaniem jest dostarczanie informacji z wielu obszarów naszego życia. Takie były podstawy do stworzenia zarówno nowej identyfikacji marki, jak i naszej nowej strony głównej, a kreacje reklamowe są ich naturalnym dopełnieniem. Mają za zadanie podkreślić nowoczesność medium prezentującego szerokie spektrum informacji
- mówi Filip Lenart, dyrektor Marketingu & PR Interii.

Interia jako medium łączy w sobie mnóstwo różnorodnych elementów: od informacji o bieżących wydarzeniach, po ciekawostki z życia gwiazd show-biznesu oraz wiele innych wątków i obrazów. Nowe logo Interii wypełnione jest wieloelementowym wzorem, co zainspirowało nas do przygotowania animacji, w której każdy element mozaiki (wypełnienia, patternu) symbolizuje pojedynczą wiadomość publikowaną w portalu. Kreacje są stosunkowo oszczędne i minimalistyczne, tak aby jak najlepiej wyeksponować nowe logo i wykorzystać jego charakterystyczne liternictwo
- dodaje Łukasz Lawrenz z agencji Eternal Monkeys.

Kampania rozpoczyna się 29 września i potrwa do końca 2014 roku. Jej łączny budżet w mediach to około 15 mln złotych. W pierwszym etapie prowadzona będzie część wizerunkowa, z czasem uzupełniana elementami produktowymi.

Dwudziestosekundowe spoty wyemitowane zostaną w telewizjach ogólnopolskich, takich jak Polsat czy TV Puls, oraz w kilkunastu kanałach tematycznych oraz w sieci kin Multikino i Cinema City. Spoty radiowe usłyszymy na antenie RMF FM, RMF Classic, RMF Maxx, Polskiego Radia: Jedynki i Trójki, Radia Kolor oraz stacji należących do sieci Time.

Reklama prasowa obejmie kilkadziesiąt tytułów o zasięgu ogólnopolskim, takich jak "Twój Styl", "Pani", "Show", "Grazia", "Rzeczpospolita", "Wprost", "Press", "Label Magazine", "wSieci", "CD-Action", "PC Format", "Auto Moto" i wiele innych. Ponadto prowadzona będzie kampania w internecie - od serwisów tematycznych, poprzez komunikatory, po serwisy społecznościowe.

Reklamy Interii pojawią się również na nośnikach zewnętrznych. Wykorzystane zostaną reklama ambientowa i outdoorowa. Wielkoformatowe nośniki agencji Jet Line (Motorway) oraz ekrany LED, administrowane przez agencję Admotion, będzie można zobaczyć w całej Polsce.

[Łukasz Szewczyk]