Wirtualny operator Virgin Mobile rozpoczął nową kampanię, dotyczącą swojego flagowego produktu - pakietu Bez Limitu za 29 zł, który został ulepszony o dodatkowe 3 GB szybkiego Internetu. W nowej, reklamowej odsłonie motywem przewodnim jest rozpieszczanie.

"Daj się rozpieścić" - to slogan w najnowszym spocie Virgin Mobile, odnoszącym się do obecnej promocji operatora, oferującej 5GB szybkiego Internetu w pakiecie #BEZLIMITU za 29 zł. W filmie możemy zobaczyć symbol rozpieszczenia i altruizmu - babcię, czyli osobę, która dla swoich podopiecznych chce jak najlepiej. Reklama sugeruje, że właśnie takie jest Virgin Mobile - dba o swoich klientów, dostarcza im jakościowe produkty, rozpieszcza. Jednocześnie to wciąż ta sama, charyzmatyczna marka - promująca luz i ciekawy lifestyle, lecz w bardziej ludzkim i przystępnym wydaniu. Nadal też stawia na młodość - jednak nie tylko tę rocznikową, ale także duchową.

W ujęciu grupy docelowej spot jest neutralny. Mocno młodzieżowy styl został zastąpiony formą i bohaterką, które mogą zaciekawić zarówno młodszych, jak i nieco starszych odbiorców. Kampania ta, to pierwszy efekt subtelnych zmian w sposobie komunikacji operatora.

- Jesteśmy operatorem oferującym usługi prepaid, co nie oznacza, że powinniśmy kierować nasz produkt jedynie do młodszego konsumenta. Wszyscy doceniamy niezależność i lubimy korzystać z najwyższej jakości produktów, w dobrej cenie, niekoniecznie wiążąc się umowami. Ponadto Virgin Mobile to wyjątkowa marka, z którą warto być nie tylko dla samej oferty. Kryje się za nią pewien styl życia oraz sposób komunikacji, skierowany do szerszej grupy odbiorców. Poprzez szereg działań marketingowych, chcemy pokazać, że Virgin Mobile to operator dla wszystkich, ceniących sobie luz, szczerość i przynależność do fajnej społeczności - komentuje Grażyna Piotrowska-Oliwa, Prezes Virgin Mobile Polska.

Kampania "Daj się rozpieścić" obejmuje przede wszystkim outdoor - osiem największych polskich miast oraz ich okolice. Dodatkowo została wsparta promocją online (głównie reklama wideo), która obejmuje kluczowe polskie portale ogólnotematyczne i lifestyle'owe. Ponadto zaplanowano kilka niestandardowych rozwiązań, m.in.: JustWifi i PIXAD.

[Łukasz Szewczyk]