Zespół Marka Zuckerberga szykuje się do zajęcia nowej gałęzi przestrzeni internetowej. Facebook chce w przyszłości oferować usługi telewizyjne i według redakcji Business Insider gigant pracuje obecnie nad 24 serialami, do których dostęp będą mieli użytkownicy Facebooka.

Większość programów ma jednak trwać około 10 minut. Produkcje będą więc najprawdopodobniej miały formę video-bloga niż pełnometrażowego serialu, choć i takie produkcje mają znaleźć się w ofercie Facebooka.

Portal Business Insider donosi, że wśród programów ma znaleść się produkcja, w której udział wezmą celebryci - podpisano nawet pierwsze kontrakty.

Usługa ma ruszyć już w przyszłym miesiącu, więc nie będziemy musieli przesadnie długo czekać na efekty. O wejściu Facebooka do branży telewizyjnej mówiło się już od jakiegoś czasu, jednak temat umarł śmiercią naturalną. Najwyraźniej właśnie obserwujemy jego odrodzenie. Pozostaje więc czekać na efekty!